eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszaćRe: zapieczone pier?cieniu olejowe - jak je rozrusza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: Nix <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zapieczone pier?cieniu olejowe - jak je rozrusza?
    Date: Tue, 15 Nov 2016 21:33:15 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <o0fre0$9r7$1@mx1.internetia.pl>
    References: <o0fb2u$h3f$1@mx1.internetia.pl> <o0fm78$53j$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.156.13
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1479241984 10087 83.238.156.13 (15 Nov 2016 20:33:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2016 20:33:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <o0fm78$53j$1@dont-email.me>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592708
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-15 o 19:04, abn140 pisze:
    >> pzdr Nix
    > co za auto?
    > jak to mozliwe ze to sie zapieklo?
    > na jakim oleju chodzil?
    >
    >

    Auto świeżo kupione niestety... to Ford akurat.
    No i nie wiem na jakim oleju chodziło, bo auto z germanii i
    kontrolki-karteczki olejowej brak. Książka przeglądów jest, ale tam nic
    nie ma
    na temat marki i rodzaju oleju.

    Wracając do tematu... tak wiem że remoncik "góry" można zrobić, ale
    mając trochę czasu myślę jednak o odblokowaniu pierścieni.

    Bo to jest takie błędne koło - jak silnik spala olej to produkuje nagar
    ( na wszystkim, na tłokach i w rowkach pierścieni też)- wtedy bierze
    jeszcze więcej oleju i produkuje jeszcze więcej nagaru i tak w kółko.

    Jeśli odblokuje pierścienie ( które będą jeszcze ok) i pozbędę się
    większości nagaru z komory spalania i tłoka, to silnik przestanie
    pożerać olej i produkować nagar czyli znów zapiekać pierścinie.
    Oczywiście mowa o dobrym oleju, syntetyku klasy A5/B5.


    OK, a pytanie takie :
    Fakt, ze nafta schodzi z cylindrów dowodzi ponad wszelką wątpliwość że
    pierścienie są zatarte ( lub zużyte) czy nie dowodzi ?

    Ten kolega, który mi podsunął pomysł z naftą twierdzi, ( nawiasem
    mówiąc, że on tak odblokował już pierścienie w kilku autach) że w
    sprawnym cylindrze nafta powinna stać ze dwa dni...

    pzdr Nix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: