-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: Nix <v...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zapieczone pier?cieniu olejowe - jak je rozrusza?
Date: Tue, 15 Nov 2016 21:33:15 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 36
Message-ID: <o0fre0$9r7$1@mx1.internetia.pl>
References: <o0fb2u$h3f$1@mx1.internetia.pl> <o0fm78$53j$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 83.238.156.13
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1479241984 10087 83.238.156.13 (15 Nov 2016 20:33:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Nov 2016 20:33:04 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <o0fm78$53j$1@dont-email.me>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592708
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-11-15 o 19:04, abn140 pisze:
>> pzdr Nix
> co za auto?
> jak to mozliwe ze to sie zapieklo?
> na jakim oleju chodzil?
>
>
Auto świeżo kupione niestety... to Ford akurat.
No i nie wiem na jakim oleju chodziło, bo auto z germanii i
kontrolki-karteczki olejowej brak. Książka przeglądów jest, ale tam nic
nie ma
na temat marki i rodzaju oleju.
Wracając do tematu... tak wiem że remoncik "góry" można zrobić, ale
mając trochę czasu myślę jednak o odblokowaniu pierścieni.
Bo to jest takie błędne koło - jak silnik spala olej to produkuje nagar
( na wszystkim, na tłokach i w rowkach pierścieni też)- wtedy bierze
jeszcze więcej oleju i produkuje jeszcze więcej nagaru i tak w kółko.
Jeśli odblokuje pierścienie ( które będą jeszcze ok) i pozbędę się
większości nagaru z komory spalania i tłoka, to silnik przestanie
pożerać olej i produkować nagar czyli znów zapiekać pierścinie.
Oczywiście mowa o dobrym oleju, syntetyku klasy A5/B5.
OK, a pytanie takie :
Fakt, ze nafta schodzi z cylindrów dowodzi ponad wszelką wątpliwość że
pierścienie są zatarte ( lub zużyte) czy nie dowodzi ?
Ten kolega, który mi podsunął pomysł z naftą twierdzi, ( nawiasem
mówiąc, że on tak odblokował już pierścienie w kilku autach) że w
sprawnym cylindrze nafta powinna stać ze dwa dni...
pzdr Nix
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.16 21:38 Nix
- 15.11.16 22:41 Zenek Kapelinder
- 15.11.16 22:47 Nix
- 15.11.16 22:52 Nix
- 15.11.16 23:05 Zenek Kapelinder
- 15.11.16 23:35 Zenek Kapelinder
- 16.11.16 08:32 abn140
- 16.11.16 09:44 t-1
- 16.11.16 09:51 Nix
- 16.11.16 12:12 Tomasz Gorbaczuk
- 16.11.16 14:07 AA
- 16.11.16 17:59 Lewis
- 16.11.16 18:26 Zenek Kapelinder
- 16.11.16 18:26 Zenek Kapelinder
- 16.11.16 19:29 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-02 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2025-01-02 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=