  • 61. Data: 2011-07-11 10:45:14
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > gdyby bylo to by nie bylo 'v5 lost', w tym wypadku jest trudne/niemozliwe.

    nie, to nie jest trudne ani nie jest niemozliwe - jest wrecz latwe -
    jesli sprzet jest udokumentowanego pochodzenia...

    ten v5 to nie jest chyba taki dokladnie odpowiednik naszego dowodu
    rejestracyjnego tylko - jakby potwierdzenie pochodzenia bardziej - bo
    moto moze nie byc zarejestrowane nigdy, a v5 miec powinno

    > Ogolnie to jest: 'nikt nie oddaje za poldarmo swojej wlasnosci, nawet w
    > jukeju, niemcach czy ameryce (o Nigerii nie wspomne).'

    hmm no nie jest tak do konca - ja swojego czasu sprzedawalem dobry
    samochod za pol darmo bo wyjezdzalem na 2 lata i kompletnie nie byl mi
    potrzebny - a musialem sprzedac w 2 tygodnie...

    ...albo - ostatnio poszedl na aukcji Aprilia Pegaso Trail 2008 rok z
    malym przebiegiem za 1500 GBP - wlasnie pol darmo...

    ...ogolnie nie dla wszystkich moto czy auto czy co tam stanowi taka
    wartosc by sie cackac pol roku i stracic 'jak najmniej' - moze sie komus
    oplacac sprzedac za duzo mniej i miec problem z glowy...

    i tutaj mysle, ze UK jest dobrym rynkiem bo wielu ludzi zmienia czesto
    miejsce zamieszkania na inny kontynent.

    > PS. zanim kupisz nastepny sprzet do przekladek to sie zorientuj
    > wczesniej ile bedzie kosztowac rama do ktorej bedzie pasowac bez
    > przerobek, albo ile zaplacisz komus za przerobki. Bo moze byc skorka za
    > wyprawke.

    ta rama to tam 500 zl, wiec nic - ale bez sensu kupowac cos i potem
    przekladac w jakas rame, za duzo pieprzenia jak dla mnie

    dobra, dosc dywagacji mam nadzieje, ze komus sie ta cala wiedza w tym
    watku a'propos v5 zgromadzona - przyda

  • 62. Data: 2011-07-11 10:59:18
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 12:45, Piotr pisze:

    > nie, to nie jest trudne ani nie jest niemozliwe - jest wrecz latwe -
    > jesli sprzet jest udokumentowanego pochodzenia...

    No to kupuj i odzyskaj..
    kyrjeelejson, debil angol, napiszze mu co ma zrobic zeby ten dokument
    odzyskac bo to latwe.

    > samochod za pol darmo bo wyjezdzalem na 2 lata i kompletnie nie byl mi
    > potrzebny - a musialem sprzedac w 2 tygodnie...

    Na jeden taki przypadek jest tysiac gdzie obsliniony nabywca mysli ze
    wyruchal sprzedajacego albo co najmniej Pana Boga za nogi zlapal. A
    pozniej sie okazuje ze 'niedoczytal, niezrozumial, myslal, zle
    zinterpretowal' etc.

    > ....albo - ostatnio poszedl na aukcji Aprilia Pegaso Trail 2008 rok z
    > malym przebiegiem za 1500 GBP - wlasnie pol darmo...

    A platnosc byla western union ? ;)

    pozdr
    newrom
    PS. ej, wygralem w anglii na loterii 1mln funtow, odebralbys za mnie i
    podrzucil mi wygrana w gotowce ? 20% daje za ta usluge!
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 63. Data: 2011-07-11 11:07:15
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > No to kupuj i odzyskaj..
    > kyrjeelejson, debil angol, napiszze mu co ma zrobic zeby ten dokument
    > odzyskac bo to latwe.

    chesz powiedziec, ze chcesz wystapic w moim imieniu i napisac tam jak ma
    odzyskac dokument v5? tylko jako kto chcesz wystapic?

> [...]
    > wyruchal sprzedajacego albo co najmniej Pana Boga za nogi zlapal. A
    > pozniej sie okazuje ze 'niedoczytal, niezrozumial, myslal, zle

    no nie uzywalbym az takich slow - ale zgadzam sie, okazje sie trafiaja
    zadko, a prawdziwe okazje juz wogole zadko-zadko ;)

    ...wiesz to jest tez kwestia podejscia do rzeczy - np. ta aprilia byla
    dosc mocno pordzewiala, wlasciwie nie pordzewiala - ale na niektorych
    czesciach (wahacz itp.) byl taki dosc mocny nalot - dla jednych to
    dyskwalifikacja, inny to oleje...

    > A platnosc byla western union ? ;)

    nie, akurat spoko deal bo przez dealera uzywanych moto, platnosc przy
    odbiorze itd. - w sumie to moze byc ta rdza (czytaj powyzej) - albo po
    prostu aprilia nie jest tak popularna tam i sie dlugo nie
    sprzedawala...no nie wiem, wiesz za 1500 GBP mozesz miec np. taka XT 600
    2003-4 rok (koncowka produkcji) i to chyba lepsze moto niz Pegaso 2008 -
    no przynajmniej jak dla mnie

  • 64. Data: 2011-07-11 11:28:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 13:07, Piotr pisze:

    > chesz powiedziec, ze chcesz wystapic w moim imieniu i napisac tam jak ma
    > odzyskac dokument v5? tylko jako kto chcesz wystapic?

    NAPISZŻE.

    > no nie uzywalbym az takich slow

    ja z prowincji jestem, wiec mi wypada.

    > czesciach (wahacz itp.) byl taki dosc mocny nalot - dla jednych to
    > dyskwalifikacja, inny to oleje...

    Czyli cena byla adekwatna do wartosci zaniedbanego pascia?

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 65. Data: 2011-07-11 11:34:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-11, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > ja z prowincji jestem, wiec mi wypada.

    Chlopie, Tyzes z dawnej stolycy, miasta ksiezy i slynnego okna. Po
    prostu nie wypada Ci tak mowic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2011-07-11 11:37:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Chlopie, Tyzes z dawnej stolycy, miasta ksiezy i slynnego okna. Po
    > prostu nie wypada Ci tak mowic.

    No i do HRABIEGO sie zwraca...

    --
    Grzybol

  • 67. Data: 2011-07-11 11:40:25
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > NAPISZŻE.

    Ah, no. Pisalem, napisal, ze czasu nie ma sie w to bawic i jak chce to
    biore bez v5 albo anulujemy. No to anulujemy.

    > ja z prowincji jestem, wiec mi wypada.

    Nikomu nie wypada, a szczegolnie w takim szacownym gremium ;)

    > Czyli cena byla adekwatna do wartosci zaniedbanego pascia?

    Ja nie wiem czy zaniedbanego. A ty polerujesz swoj motor? Bo ja tam moge
    miec jakis 'brzydszy' byle mechanicznie byl OK.

    Moim zdaniem i tak 1500 GBP za Pegaso z 2008 - o ile oczywiscie ktos by
    chcial takie moto - to dobra cena. Nawet jak ktos by sobie potem spedzil
    troche czasu na polerce ;))

  • 68. Data: 2011-07-11 11:48:53
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 13:34, AZ pisze:

    > Chlopie, Tyzes z dawnej stolycy, miasta ksiezy i slynnego okna. Po
    > prostu nie wypada Ci tak mowic.

    Wszystko co nie jest Stolica obecna (czyli nie znajduje sie pomiedzy
    grojcem, sohaczewem, minskiem, a makowem) to prowincja.
    A prowincjusz moze wiecej

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 69. Data: 2011-07-11 12:10:01
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > tez tego nie rozumiem tak ogolnie - mysle, ze ten motor po
    > prostu jest niewiadomego pochodzenia, a chlopak nie chcial tego
    > wprost napisac na aukcji - moze kupil od jakichs szemranych
    > typow...

    A to jest akurat proste. Może się angolowi nie chciało słać
    listów do DVLA, może jest za głupi zeby taki list napisać, może
    go nie stać na znaczek albo i inne równie głupie może. Gdyby mógł
    mieć to by miał bo te herbatniki nie są takie naiwne jak to
    polacy o nich myślą i nie sprzedają sprzęta wartego 2500f za
    1500f, chyba że sprzęt stał 3 lata na brzegiem oceanu. Napisał że
    nie ma i koniec pierdolenia. Nie ma i chuj. I co mu zrobisz?
    Wiedziałeś że nie ma? Wiedziałeś. Napisał że może mieć? Nie.
    Koniec bajki. Czemu usilnie nam tu wmawiasz że miałeś prawo
    spodziewać że że kupujesz moto bez V5 a dostaniesz z. Jakiś
    absurd.

    --

    morghul

  • 70. Data: 2011-07-11 12:17:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Koniec bajki. Czemu usilnie nam tu wmawiasz że miałeś prawo spodziewać że
    > że kupujesz moto bez V5 a dostaniesz z. Jakiś absurd.

    Weź mu jebnij.

    --
    Grzybol