  • 51. Data: 2011-07-10 22:19:48
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Tam jest tak, ze ten V5 mozna odzyskac nawet bez wychodzenia z
    > domu - czyli minimum checi i zalatwione.

    Pierdolenie, napisał że nie ma i już a ty z góry założyłeś że nie
    ma ale może mieć.

    > Przepraszal i twierdzil, ze niestety nie wie jak to sie
    > odzyskuje, ze sie nie da, ze nie mial i tak go kupil i ze tak
    > wlasciwie to klops z tym jest. Co sobie pomyslal to nie wiem -
    > ale mogl konkretnie napisac "nie ma i nie bylo V5 i jest nie do
    > odzyskania" czy jak tam - albo "sprzedaje bez V5 i nie ma
    > mozliwosci jego odzyskania". No ja bym jakos tak to ujal - to
    > dosc wazny faktor w calej sprawie.

    Ale on Ci napisał że nie ma przecież. To ty założyłeś że może
    mieć nie pytając. Dla mnie to dziecianada. Przecież nie napisał
    że sprzedaje z dowodem tylko że sprzedaje bez a Ty się dziwisz po
    fakcie że nie ma.
    Twoja wina a nie sprzedającego i ja na jego miejscu bym się
    wkurwił. Ot co.

    --

    morghul

  • 52. Data: 2011-07-10 22:51:28
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-11 00:19, morghul pisze:
> [...]
    > fakcie że nie ma.
    > Twoja wina a nie sprzedającego i ja na jego miejscu bym się

    V5 has been lost = V5 zostalo zagubione (nie rowna sie - V5 nie ma, nie
    bylo, nie bedzie). Czysta matma.

  • 53. Data: 2011-07-11 05:50:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Piotr <z...@g...com> napisała rzekomo news:4e1a2cf1$1@news.home.net.pl
    > V5 has been lost = V5 zostalo zagubione (nie rowna sie - V5 nie ma, nie
    > bylo, nie bedzie). Czysta matma.

    V5 been lost - oznacza, nie ze "dowod zgubiony i da sie odzyskac". Oznacza
    "dowod zgubiony". Kropka.
    Przeczytales, co chciales przeczytac. Zalicytowales po pijaku w piatek w
    nocy podjarany, ze tanio i bez problemow. A teraz chcesz sie wykrecic, skoro
    wczesniej byles zamroczony. Ot co.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 54. Data: 2011-07-11 06:08:14
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-11 07:50, Jasio pisze:
    > Przeczytales, co chciales przeczytac. Zalicytowales po pijaku w piatek w
    > nocy podjarany, ze tanio i bez problemow. A teraz chcesz sie wykrecic, skoro
    > wczesniej byles zamroczony. Ot co.

    Wklep w google 'V5 document' i zobacz jak to sie odzyskuje to zrozumiesz.

    Kuniec i kropka (moja) w tym watku.

  • 55. Data: 2011-07-11 06:10:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 08:08, Piotr pisze:

    > Wklep w google 'V5 document' i zobacz jak to sie odzyskuje to zrozumiesz.

    wklep 'lost' w dowolny slownik ang-pol to zrozumiesz.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 56. Data: 2011-07-11 09:22:00
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > wklep 'lost' w dowolny slownik ang-pol to zrozumiesz.

    no zgubiony, zgubiony. to ty nie rozumiesz do konca - bo ten v5 nawet
    jesli zgubilem 3 lata temu i nie mam pojecia gdzie i nigdzie nie
    zglosilem etc. etc. - jesli kiedykolwiek istnial - otrzymam w 2 dni po
    zgloszeniu - do skrzynki pocztowej - to jak dowod rejestracyjny - tego
    nie mozna sie pozybyc, mozna zgubic, spalic, przepic nie wiem co - ale
    jesli byl - to sie odzyska - a jesli nawet nie bylo to na podstawie
    faktur zakupu itd. poczytaj o v5, zrozumiesz.

    i to juz naprawde ostatnia moja wypowiedz w sprawie. panowie zamknijmy
    temat, prosze.

  • 57. Data: 2011-07-11 10:01:23
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 11:22, Piotr pisze:

    > no zgubiony, zgubiony.

    chodzilo mi o 'utracony'.

> [...]
    > jesli byl - to sie odzyska - a jesli nawet nie bylo to na podstawie
    > faktur zakupu itd. poczytaj o v5, zrozumiesz.

    Po co mam czytac o V5 ? Wystarczy ze sie zastanowie i jesli wystawiam na
    aukcje motocykl z opisem 'lost v5' to znaczy ze nie mam i miec nie bede
    tego dokumentu. Bo gdybym mial mozliwosc odzyskania w dwa dni czy
    tydzien, wtedy bym odzyskal i dostal wiecej dularow angielskich za
    pascia. Brak papira w znaczacy sposob obniza wartosc sprzetu, takze u
    fajfoklokow.
    Oni sie nie robia lewi od jezdzenia lewa strona.

    > i to juz naprawde ostatnia moja wypowiedz w sprawie. panowie zamknijmy
    > temat, prosze.

    od tego jest moderator albo admin tego foruma.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 58. Data: 2011-07-11 10:12:06
    Od: Piotr <z...@g...com>

    > chodzilo mi o 'utracony'.

    no tez moze byc - ale jakkolwiek by nie byl utracony - jest do
    odzyskania w 5 minut, no - w 2 dni.

    > Po co mam czytac o V5 ?

    chodzilo mi o to, ze to jakos jest latwe do odzyskania - a zakladalem,
    ze ty mozesz o tym nie wiedziec...

> [...]
    > tydzien, wtedy bym odzyskal i dostal wiecej dularow angielskich za
    > pascia. Brak papira w znaczacy sposob obniza wartosc sprzetu, takze u

    tez tego nie rozumiem tak ogolnie - mysle, ze ten motor po prostu jest
    niewiadomego pochodzenia, a chlopak nie chcial tego wprost napisac na
    aukcji - moze kupil od jakichs szemranych typow...

    > Oni sie nie robia lewi od jezdzenia lewa strona.

    nie, oni sie robia lewi od tych autobusow pietrowych i czerwonych budek
    telefonicznych ;)

  • 59. Data: 2011-07-11 10:16:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > nie, oni sie robia lewi od tych autobusow pietrowych i czerwonych budek
    > telefonicznych ;)

    Weź już wypierdalaj na targ chłopów w jaja całować, może ci wybaczą... I nie
    pisz tu już swoich jebanych, hrabiowskich przemyśleń, bo my lud gminny jakoś
    nie współczujemy ci.

    --
    Grzybol

  • 60. Data: 2011-07-11 10:27:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 12:12, Piotr pisze:

    > chodzilo mi o to, ze to jakos jest latwe do odzyskania

    gdyby bylo to by nie bylo 'v5 lost', w tym wypadku jest trudne/niemozliwe.

    > tez tego nie rozumiem tak ogolnie

    Ogolnie to jest: 'nikt nie oddaje za poldarmo swojej wlasnosci, nawet w
    jukeju, niemcach czy ameryce (o Nigerii nie wspomne).'

    > - mysle, ze ten motor po prostu jest
    > niewiadomego pochodzenia, a chlopak nie chcial tego wprost napisac na
    > aukcji - moze kupil od jakichs szemranych typow...

    A moze poszli do lasu.

    pozdr
    newrom
    PS. zanim kupisz nastepny sprzet do przekladek to sie zorientuj
    wczesniej ile bedzie kosztowac rama do ktorej bedzie pasowac bez
    przerobek, albo ile zaplacisz komus za przerobki. Bo moze byc skorka za
    wyprawke.
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.