-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!k17g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
From: choczsz <z...@j...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zamek w drzwiach
Date: Fri, 22 Jan 2010 01:16:56 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 28
Message-ID: <5...@k...googlegroups.com>
References: <hj9s6u$h30$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.204.12.102
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1264151816 23422 127.0.0.1 (22 Jan 2010 09:16:56 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Jan 2010 09:16:56 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: k17g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=87.204.12.102;
posting-account=MCaHiAoAAACkuKukPMjC62tyc5rPdAIc
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 ISAEE-01
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.7)
Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR
3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249138
[ ukryj nagłówki ]On 21 Sty, 16:23, "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>
wrote:
> czy Ktoś tu się orientuje co może być przyczyną, że nie daje się przekręcić
> kluczyka-otworzyć drzwi w Seicento 900? zamknąć się da łatwo, a otworzyć nie
> da się prawie wogóle - rożnica polega na obrocie w prawo lub w lewo... czy
> wystarczy wymienić wkładkę w zamku, czy to poważniejsza awaria? ile taka
> naprawa może kosztować w Fiacie?
W swojej Bravie wyciagalem i przerabialem wkladki w drzwiach w celu
unifikacji z kluczykiem stacyjki, wiec wiem dokladnie jak wygladaja i
jak sa zbudowane, takze wewnatrz. W Seicento sa montowane dokladnie
takie same wkladki zamkow. I powiem ci, ze jesli jest tak jak
zrozumialem, to znaczy ze da sie obrocic kluczykiem w lewo a nie da w
prawo to z cala pewnoscia nie jest uszkodzona wkladka zamka. Nic tam
nie psikaj bo tylko zaszkodzisz, wkladki znakomicie pracuja na sucho,
lepiej nie ladowac tam niewlasciwych smarow.
A awaria moim zdaniem jest gdzie indziej to znaczy gdzies w
mechanizmie ryglujacym, ale juz poza sama wkladka zamka.
Najlepiej byloby zdjac boczek drzwi, ewentualnie wyjac klamke i
zobaczyc czy ciegno nie spadlo, nie rozregulowalo sie czy cos sie nie
wyrobilo albo nie obluzowalo. Tam jest co sie popsuc.
Nie jest to przyjemna robota, jesli nie umiesz sam(a) to pojedz do
jakiegos speca, ale raczej niekoniecznie do Fiata - poradzi sobie z
tym kazda "zlota raczka"
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-24 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=