  • 1. Data: 2011-11-24 11:19:31
    Temat: zamaskowany msciciel?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2011-11-24 11:22:02
    Temat: Re: zamaskowany msciciel?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

  • 3. Data: 2011-11-24 11:29:28
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-24 12:22, AZ pisze:

  • 4. Data: 2011-11-24 11:32:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > nie znam czlowieka

    My tez nie.

    >> No i tak w ogole to scigacza czytasz?!
    >
    > obrazki ogladam... hostess ;]

    To co nam wrzucasz tutaj jakies pierdoly zamiast owych obrazkow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-11-24 11:56:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    sowa <m...@p...onet.pl> napisala rzekomo
    > nie znam czlowieka
    > obrazki ogladam... hostess ;]

    Jak juz tak se grzebiesz, to moze ciekawsze rzeczy wklejaj (pomijajac
    hostessy)
    http://www.scigacz.pl/Sprzedaz,toru,Lublin,nowe,info
    rmacje,17101.html

    Czyli osiedle mieszkaniowe.
    No, ale z czegos te stacje benzynowe PZMot musi budowac.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 6. Data: 2011-11-24 11:59:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, Jasio <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    rmacje,17101.html

    > Czyli osiedle mieszkaniowe.
    > No, ale z czegos te stacje benzynowe PZMot musi budowac.

    Nikanor powiesz cos? Piekny kurwa kraj. Napewno jakis urzedas z
    powolaniem nie chcial zle wyceniajac dzierzawe na chora kwote, napewno
    tez nikt w tej calej sprawie nic nie zyskal bokiem. Szkoda tylko ze
    motocyklisci stracili.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-24 12:04:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > powolaniem nie chcial zle wyceniajac dzierzawe na chora kwote, napewno
    > tez nikt w tej calej sprawie nic nie zyskal bokiem. Szkoda tylko ze

    Swoja droga, ciekawe na co pojdzie 10 baniek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-11-24 12:08:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-24, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Swoja droga, ciekawe na co pojdzie 10 baniek.

    Juz wiadomo, nie na tor.

    http://dialog.lublin.eu/pytanie/?id=147&key=a8863a5e
    0ce886eaa219f2f2cad2e87a

    "We wspomnianym akcie notarialnym z 2001 roku o przekazaniu terenu w
    użytkowanie wieczyste ówczesne władze miasta nie zawarły zapisu, który
    obligowałby PZMot w przypadku sprzedaży tego terenu do przekazania
    uzyskanej kwoty na cele sportowe. W akcie nie ma także zapisu
    precyzującego w jaki sposób będzie ten teren zagospodarowany w przypadku
    sprzedaży przez PZMot."

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-11-24 13:26:47
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-24 13:04, AZ pisze:

    > Swoja droga, ciekawe na co pojdzie 10 baniek.

    Na dzialaczy - oni sa potrzebujacy...
    http://motoradio.com.pl/2011/11/17/tor-lublin-sprzed
    any-c-d/
    Tu masz czarno na bialym jakie PZM ma podejscie do sprawy...

    Ty sie nie wykrecaj - caly przyszly sezon jeszcze masz szanse na
    poprawianie techniki :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2011-11-25 07:16:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-24 12:59, AZ pisze:

    > tez nikt w tej calej sprawie nic nie zyskal bokiem. Szkoda tylko ze
    > motocyklisci stracili.

    Ja sie nie czuje stratny. Czulem sie jak pzmotowi dawano neiruchomosci
    za damski chuj. Ale to dawno bylo i juz sie pojednalem z tymi faktami.
    Teraz to se moga robic co im sie podoba.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.