  • 1. Data: 2011-11-22 15:07:14
    Temat: wsk125 nie chce palic!
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Mam problem z moja maszyna. Problem tkwi w tym ze nie chce odpalić :/
    Motor ma iskre paliwo dochochodzi zaplon mam ustawiony jak zawsze bo
    mialem zaznaczony nie wiem jak z przerwa na przerywaczu ale iskre ma bdb.
    Porosze o pomoc Dibos!

  • 2. Data: 2011-11-22 15:12:37
    Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Proszę*

  • 3. Data: 2011-11-22 15:46:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    dibos napisał(a):
    > Proszę*

    o to chyba do Grzybola

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-11-22 16:25:32
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie
    zgasł i nie odpala?

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-11-22 17:41:42
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Hinek napisal

    > A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie
    > zgasł i nie odpala?

    rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz
    palic ;/

  • 6. Data: 2011-11-22 17:49:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> wrote:

    > rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz
    > palic ;/

    Ustaw dokladnie zaplon, bo z tym zaznaczaniem przy rozbieraniu silnika
    roznie bywa. Ewentualnie wlej pare ml benzyny bezposrednio do cylindra,
    zakrec swiece i sprobuj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-22 17:51:19
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    nie lapie lewego powietrza nic iskra jest palic nie chce aaa i zararta
    napewno nie jest

  • 8. Data: 2011-11-22 18:02:24
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał

    > nie lapie lewego powietrza nic iskra jest palic nie chce aaa i zararta napewno
    > nie jest

    Sprawdź ustawienie zapłonu. Może np koło magnesowe
    źle załozyłeś /bez klina/..

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-11-22 18:23:03
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Hinek napisal

    > Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał

    > Sprawdź ustawienie zapłonu. Może np koło magnesowe
    > źle załozyłeś /bez klina/..

    Zaplon jest dobrze ustawiony. magneto klin wszystko jest dla mnie
    prawdopodobra przerwa na przerywaczu... Tylko nie umiem tego ustawiacz
    kiedys mi sie udalo ale dlugo siedzialem przy tym

  • 10. Data: 2011-11-22 20:15:05
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Kolejność:
    - sprawdzam iskrę - jest
    - kopię coraz więcej dodając gazu - wykręcam świecę i sprawdzam czy zalana
    - niezalana czyli gaźnik
    - zalana - sprawdzam czy kompresję trzyma - kopniakiem lub palec na
    miejscu wykreconej świecy
    - suwmiarka w otwór po świecy i delikatnie pokręcam obserwując jak ma się
    wysokość tłoka do przerwania styków
    i wsjo
    SJS