  • Data: 2015-01-16 21:52:23
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Scobowski"

    Kurczę... ostatnio furkę kluczykiem otwierałem.. nie pamiętam :) Którąś
    służbową :P
    ---
    Jak mi się kiedyś aku rozładował i kluczyk wsadziłem i nie bardzo coś szło
    to mi się przypomniało, że jak kupowałem kilka lat wcześniej to sprzedający
    coś powiedział, że zamek od kierowcy nie całkiem działa.

    A poważnie:taki kłopot kupić nową wkładkę i w 20 minut przełożyć? albo
    najprostszą centralkę zamka i jeden siłownik?
    ---
    I akumulator :-)