  • Data: 2015-01-15 23:25:47
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: Scobowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-28 o 23:36, k...@g...com pisze:

    > Jak nie ma nic pod ręką to po udanym otworzeniu, podgrzać kluczyk zapalniczką-
    pomaga, umoczyć kluczyk w zbiorniczku z płynem hamulcowym. Przekręcić, powtórzyć dwa
    trzy razy. Wrażliwi mogą kluczyk przed umoczeniem w zbiorniczku czymś przetrzeć.

    U mnie by sie nie sprawdziło - często dłubię kluczykiem w uchu. Takim
    umoczonym dot-5 to miałbym opory ;/

    Kurczę... ostatnio furkę kluczykiem otwierałem.. nie pamiętam :) Którąś
    służbową :P

    A poważnie:taki kłopot kupić nową wkładkę i w 20 minut przełożyć? albo
    najprostszą centralkę zamka i jeden siłownik?
    --
    Scobowski