  • Data: 2014-12-28 23:53:25
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 23:48:43 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Tak myślałem że nie potrafisz.

    Za to Ty potrafisz. Co mi do tego że wysmarujesz sobie białe spodnie czarnym pyłem.
    Pyłem którego nie da się w żaden sposób usunąć. Producenci samochodów żeby nie
    oddawać każdemu za białe spodnie smarują praktycznie nie brudzącym smarowidłem.
    Podstawę prawną i normę też chcesz przygłupie bagienny?