  • Data: 2014-01-26 15:29:20
    Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 08:19:10 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Gówno prawda :)
    >
    > Prościej odłączyć kabelek na zasilaniu ś.ż. :P
    >
    > Przegrałem tak skrzynkę piwa. Passat 1.6D ("atmosferyczny") '83
    >

    > --
    >

    > Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

    Jestem przyzwyczajony że w necie ignoranci tworzą wirtualną rzeczywistość która ma
    tyle wspólnego ze światem realnym co barwa na kurierze z kurwą na barierze. Świca
    przy podgrzewaniu przed uruchomieniem nie jest w stanie z wyjątkiem siebie nic ugrzać
    w cylindrze. Rozgrzewa się do wysokiej temperatury żeby od niej zapaliło się paliwo.
    Po uruchomieniu rozgrzewa się do kilkuset stopni i to od niej zapala się paliwo.
    Paliwo i tak by się zapaliło ale ono ma się zapalić w określonym miejscu w cylindrze
    i płomień ma się rozejść w sposób kontrolowany. Zastąpienie świecy zaślepką spowoduje
    ze paliwo nie będzie się tak spalało jak przewidział konstruktor silnika. W wielu
    samochodach świece grzane są prądem po uruchomieniu silnika zanim nie osiągną
    właściwej temperatury pracy. Nie przegrałeś piwa a wygrałeś możliwość bycia
    mądrzejszym. Czy skorzystasz, śmiem wątpić.