  • Data: 2013-12-15 20:30:10
    Temat: Re: zalany laptop
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Chciałbyś pracować w serwisie i za wymianę płyty w laptopie brać 5zł?

    Jak otworzę serwis to płytę zmienię ci bez kosztów - po cenie
    katalogowej producenta. Ty wiesz jakie upusty się dostaje przy stałych i
    dużych zamówieniach? Chcesz system monitoingu wizyjnego wysokiej
    rozdzielczości? W obiekcie nieprzemysłowym o diametrze poniżej
    trzydziestu metrów i bez robót ziemnych zainstaluję po kosztach
    materiałów - bo ja za te materiały pacę od 20 do 40% mniej niż ty -
    człowiek "z chodnika"...

    --
    Darek