  • 61. Data: 2015-09-14 12:54:59
    Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Sep 2015 11:31:56 +0200, w
    <55f14e10$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    > Wed, 15 Jul 2015 15:49:33 +0200, w
    > <X...@l...net>,

    > To nie takie proste.
    > Karta jak rozumiem kredytowa ?
    > Bank nie powinien autoryzowac tranzakcji przekraczajacych limit.

    Oczywiście, że nie autoryzuje.
    Ale co innego autoryzacja, a co innego obciążenie.
    Obciążyć można bez autoryzacji.

    > Debetowka czy prepaid bylaby tu lepsza ... albo wlasnie wirtualna.

    Myślisz, że wirtualne karty nie przyjmują obciążeń, czy jak? :)

  • 62. Data: 2015-09-14 12:57:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Sep 2015 13:20:11 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Obciążenie bez autoryzacji??

    A myślisz, że np. płatności zbliżeniowe do 50zł jak działają?

    No i stare, ale można poczytać:
    http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/Sklep-sam-za
    twierdza-platnosc-karta-bez-autoryzacji-wlasciciela,
    t,312136,8.html

  • 63. Data: 2015-09-14 13:43:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 10 Sep 2015 11:31:56 +0200, w <j...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Oczywiście, że nie autoryzuje.
    >Ale co innego autoryzacja, a co innego obciążenie.
    >Obciążyć można bez autoryzacji.

    >Myślisz, że wirtualne karty nie przyjmują obciążeń, czy jak? :)

    Takie karta przypisana do konta.
    Jak na koncie jest 0, to obciazenie nie powinno sie udac.

    Kredytowki z limitem 0 raczej nie zalozysz, a kazdorazowa zmiana
    bylaby klopotem.

    J.

  • 64. Data: 2015-09-14 15:15:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Sep 2015 13:43:16 +0200, w
    <55f6b2d4$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Takie karta przypisana do konta.
    > Jak na koncie jest 0, to obciazenie nie powinno sie udac.

    Obciążenie zawsze się uda.
    Autoryzacja już nie.

  • 65. Data: 2015-09-14 15:31:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 14 Sep 2015 13:43:16 +0200, w <j...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Obciążenie zawsze się uda.
    >Autoryzacja już nie.

    No to ja juz nie wiem o co ta klotnia.

    Klient banku, bez skladania reklamacji, to zaplaci czy nie ?
    A jak zlozy reklamacje ?

    J.

  • 66. Data: 2015-09-14 17:17:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Sep 2015 12:57:35 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > A myślisz, że np. płatności zbliżeniowe do 50zł jak
    > działają?

    Ale chyba chodziło o wyższe kwoty niż 50, nie?

    --
    Marek

  • 67. Data: 2015-09-15 14:08:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Sep 2015 17:17:49 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Ale chyba chodziło o wyższe kwoty niż 50, nie?

    Kwota nie ma żadnego znaczenia, po prostu masz przykład jak robi się obciążenie
    bez autoryzacji.
    Każdy sklep może ci obciążyć kartę bez uprzedniej autoryzacji. I zrobi się
    debet jeżeli środków nie starczy.

  • 68. Data: 2015-09-15 14:10:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Sep 2015 15:31:12 +0200, w
    <55f6cc21$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No to ja juz nie wiem o co ta klotnia.
    >
    > Klient banku, bez skladania reklamacji, to zaplaci czy nie ?

    Zapłaci. A jak sobie wybrażasz? :)

    > A jak zlozy reklamacje ?

    A jak złoży reklamację, to zostanie ona w stosowny sposób rozpatrzona.

  • 69. Data: 2015-09-15 16:21:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 14 Sep 2015 15:31:12 +0200, w "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >Zapłaci. A jak sobie wybrażasz? :)

    Wyobrazam sobie, ze skoro mam karte debetowa i na koncie do niej
    przypisanym jest np 5zl,
    to gdy przyjdzie obciazenie na 10000, to bank powie "spierdalaj"
    obciazajacemu, a nie
    "uprzejmie prosimy o uregulowanie 9995 debetu" mnie.

    >A jak złoży reklamację, to zostanie ona w stosowny sposób
    >rozpatrzona.

    I wystarczy napisac "nie mieliscie prawa obciazac na wiecej niz 5 zl"
    ?

    J.

  • 70. Data: 2015-09-15 16:55:25

    Tue, 15 Sep 2015 16:21:09 +0200, w
    <55f82956$0$4784$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > obciazajacemu, a nie
    > "uprzejmie prosimy o uregulowanie 9995 debetu" mnie.

    Twoja wyobraźnia jest w mylnym błędzie. Dostaniesz wezwanie.

    Tak. I bank się do tego ustosunkuje :)