  • 21. Data: 2013-03-14 18:53:58
    Temat: Re: zakupione auto i historia (info z serwisu)
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-03-11 22:57, K pisze:

    > to ja sie podlacze i zapytam: czy komus w tym kraju udalo sie kupic
    > samochod od komisu/handlarza i nie zostal przy tym zrobiony w chuja?

    Od handlarza nie ;) Golf 3 poprzedni okazało się że handlarz sprowadził
    go z 2ma kpl kół, alu i stalowymi zimowymi, oczywiście sprzedał na
    zimówkach ;) alu z letnimi do wozu nie dołożył ;) wyszło na jaw, bo
    okazało się że brat koleżanki z pracy naprawia temu handlarzowi
    sprowadzone z zachodu wozy ;)

    Następny kupiłem z firmy, i wiem, że na 100% przejechał to co ma na
    liczniku ;)

    Pozdro !

  • 22. Data: 2013-03-14 19:00:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-11 22:57, K pisze:
    (...)
    > to ja sie podlacze i zapytam: czy komus w tym kraju udalo sie kupic
    > samochod od komisu/handlarza i nie zostal przy tym zrobiony w chuja?

    Tak.

  • 23. Data: 2013-03-14 22:10:41
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-03-11 22:57, K pisze:

    > to ja sie podlacze i zapytam: czy komus w tym kraju udalo sie kupic
    > samochod od komisu/handlarza i nie zostal przy tym zrobiony w chuja?

    Tak, trafiłem na bardzo rzetelnego komisanta i pewne auto.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 24. Data: 2013-03-15 22:30:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 22:57:13 +0100, K napisał(a):

    > to ja sie podlacze i zapytam: czy komus w tym kraju udalo sie kupic
    > samochod od komisu/handlarza i nie zostal przy tym zrobiony w chuja?

    Tak, ale świadomie kupiłem dwulatka z przebiegiem 145000.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl