  • 11. Data: 2013-03-12 09:10:08
    Temat: Re: zakupione auto i historia (info z serwisu)
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Dnia 2013-03-11 21:49, *ZIWK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > Równolegle możesz też spróbować napisać (na telefon raczej tego nie
    > załatwisz - ale warto też spróbować) do Opla w PL i ew. w Niemczech. Podaj
    > oba VIN opisz sprawę i poproś o podanie kodu - może się uda. ASO tez by
    > mogło w tym pomóc jak sądzę.
    > Pozdrawiam - Mirek

    Nic nie podadzą przez telefon.

    Napisz pytanie na poniższej stronie to ci chłopaki powiedzą albo daj VIN
    tutaj to ci sprawdzę.

  • 12. Data: 2013-03-12 09:11:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    > to ja sie podlacze i zapytam: czy komus w tym kraju udalo sie kupic
    > samochod od komisu/handlarza i nie zostal przy tym zrobiony w chuja?

    Tak .. do tego naprawili wszystkie wady które występowały za free (głównie
    lakiernicze) i dodali opony.

  • 13. Data: 2013-03-12 09:39:12
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > to kontakt z osoba, od ktorej kupil.
    > Okaze sie, ze poprzedni wlasciciel stwierdzi cos, co jednak tego handlarza
    > pograzy.
    > Zdaje sobie sprawe, ze moze byc to wszystko upierdliwe, ale moze co jednak
    > da.
    > Pozostaje jeszcze kwestaia kto byl w rubryce 'sprzedajacy' (komis czy
    > poprzedni faktyczny wlasciciel).

    Komis na Fakturę
    kupiono

  • 14. Data: 2013-03-12 09:40:27
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > "auto kupione sprawdone na stacji diagnostycznej oraz moj mechanik
    > ogladal ludzi z komisu grudzinskiego wporzadku polecam"
    >

    > Dalej podtrzymujesz to co napisałeś?

    śednio

    poza tym problemem
    wszystko wporządku, pozatym auto bardzo zadbane

  • 15. Data: 2013-03-12 09:45:52
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Mirek Ptak nabazgrał(a):

    > Nic nie podadzą przez telefon.
    >
    > Napisz pytanie na poniższej stronie to ci chłopaki powiedzą albo daj VIN
    > tutaj to ci sprawdzę.

    To jest z tego licznika, którego auto mialo przebieg 29tys i zmienili tu na
    130tys, to z auta signum z 2004roku

    WOL OZCF 3541027964

    tylko nie wiem czy to O czy 0 ?

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-03-12 09:47:10
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > 3 - prawnik i sąd...
    >
    > ps.
    > Sprawdź czy VIN dawcy licznika nie jest na liście skradzionych w UE

    a gdzie to sprawdzasz?
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-03-12 09:50:47
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 22:57, K pisze:

    > to ja sie podlacze i zapytam: czy komus w tym kraju udalo sie kupic
    > samochod od komisu/handlarza i nie zostal przy tym zrobiony w chuja?

    Witam

    Mi się udało kupić Renault Clio z 2001 roku bez wad ukrytych - zakupu
    dokonałem w 2008 roku i jestem zadowolony. Oczywiście przed zakupem
    byłem na oględzinach w serwisie Renault.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-03-12 11:40:59
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-03-12 08:14, Kris_Polska pisze:

    > ... kupione od tej samej osoby ?:P
    Nie - w różnych miejscach, w różnym czasie, różnej klasy :) choć jednej
    marki

    > ja tez kupilem autentyczne auta 9letnie z przebiegiem 120tys
    > sprawdzone w aso... przebieg itp...
    >
    > u handlarza bylo 3-4 miechy, ale mysialem zaplacic .. n ie chcial oddac
    > za grosze:)
    Zależy czego się szuka.
    Jak handlarz widzi napalonego naiwniaka, który wierzy w (znane każdemu
    handlarzowi) parkingi zastawione po horyzont "paskami w tedeju po
    starszych panach co to do kościoła..." no zaciera tłuste od plack-a i
    motor-doktora łapska i wciska przystanek-padlinę.

    Ale jeśli ktoś zaczyna szukać samochodu od zakurzonych kupek
    nieszczęścia upchniętych na tyłach placu (aby nie psuły obrazu swoją
    marką czy kompletnym brakiem prestiżu) to taki klient raczej potrafi
    wycenić na ile handlarz chce go naciąć i ile na prawdę jest warte auto z
    przeszłością (widać coś było) przerywającym silnikiem (bo świece
    wymieniono 200.000km temu) i stukami wybitych wahaczy. Handlarz wiele
    nie zarobi ale uwolni miejsce i $.

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 19. Data: 2013-03-12 14:33:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-03-11 22:57, K pisze:

    > to ja sie podlacze i zapytam: czy komus w tym kraju udalo sie kupic
    > samochod od komisu/handlarza i nie zostal przy tym zrobiony w chuja?

    Często bywa tak, że kupujący do pewnego czasu nie zorientuje się, że
    kupił samochód naprawiany po wypadku, bez poduszek i z ćwiartką z modelu
    po FL. Do czasu, aż nie zajdzie potrzeba jakiejś większej naprawy, np.
    wymiany zawieszenia (choć w takim przypadku mechanik nie będzie
    niepokoił przykrymi wiadomościami klienta, o ile da się wpasować jakoś
    graty), naprawy powypadkowej, albo jak się coś urwie i widać, że pod
    zderzakiem to jest niebieski, a nie czerwony. Takie nówki po
    dziadku-ateiście-działkowiczu to się czasem lubią też złamać na drzewie,
    choć przed wypadkiem szły prosto.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2013-03-13 08:36:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-03-12 09:45, *AT* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > To jest z tego licznika, którego auto mialo przebieg 29tys i zmienili tu na
    > 130tys, to z auta signum z 2004roku
    >
    > WOL OZCF 3541027964
    >
    > tylko nie wiem czy to O czy 0 ?

    0 znaczy zero :)