  • 1. Data: 2013-11-11 23:57:29
    Temat: zakup żarówki 16W - problem z dostępnością
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Jak w tytule. Spaliła mi się żarówka dodatkowego światła stop w aucie
    Hyundai Sonata NF 2007r.
    Wymontowałem ją i pojechałem na stację paliw kupić nową. Oznaczenia:
    16W, beztrzonkowa, jak w linku:
    http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva
    -17631-w16w.jpg
    Zadanie z pozoru banalne...
    W pierwszej nie było, w drugiej też, w trzeciej również. Ostatecznie
    odwiedziłem 12 stacji paliw: 3x Orlen, 2x BP, 1xShell, 1xLotos, 1xBliska
    i reszta spoza znanych sieci. Żarówki nie kupiłem. Z racji święta nie
    byłem w stanie odwiedzić żadnej stacji obsługi. Na wszelki wypadek
    zamówiłem 3 żarówki przez internet, bo już wcale nie jestem taki pewien,
    czy gdzieś jutro je kupię.
    Ze względów bezpieczeństwa dodatkowe światło zdemontowałem i leży w garażu.
    Miasto ok. 35tys mieszkańców, obok A4 z dużym ruchem osobówek i
    ciężarówek. Wszyscy pracownicy na stacjach robili wielkie oczy jakby
    zobaczyli kosmitę.
    Ręce opadają:)
    Piotr

  • 2. Data: 2013-11-12 00:17:28
    Temat: Re: zakup żarówki 16W - problem z dostępnością
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-11-11 23:57:29 niejaki gobo napisał:
    > Wymontowałem ją i pojechałem na stację paliw kupić nową. Oznaczenia:
> [...]

    jakby co to możesz szukać jako żarówka kierunkowskazów do skuterów

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2013-11-12 00:38:44
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Dzięki! Cenna wskazówka - jutro pojadę do serwisu skuterów.
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2013-11-12 10:53:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-11 23:57, gobo pisze:
> [...]
    > Hyundai Sonata NF 2007r.
    > Wymontowałem ją i pojechałem na stację paliw kupić nową. Oznaczenia:

    To czemu nie wymienisz tych żarówek na 21W?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-11-12 10:59:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-12 10:53, Marcin N pisze:
    -17631-w16w.jpg

    > To czemu nie wymienisz tych żarówek na 21W?

    Bo mu się klosze stopią? (Czasami trzyma się naciśnięty hamulec
    kilkadziesiąt sekund lub dłużej...)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-11-12 11:14:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 10:59, sqlwiel pisze:
    >>> http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva
    -17631-w16w.jpg

    > Bo mu się klosze stopią? (Czasami trzyma się naciśnięty hamulec
    > kilkadziesiąt sekund lub dłużej...)

    Ha, ha... 16W nie stopi a 21 stopi? Bardzo wątpię.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-11-12 11:22:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Bo mu się klosze stopią? (Czasami trzyma się naciśnięty hamulec
    > kilkadziesiąt sekund lub dłużej...)

    ROTFL

  • 8. Data: 2013-11-12 11:44:47
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    -17631-w16w.jpg

    > To czemu nie wymienisz tych żarówek na 21W?

    mysle, ze tego typu zarowek 21w tez na stacji miec nie beda,
    a 16w dostepne sa na alledrogo

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2013-11-12 17:38:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Miasto ok. 35tys mieszkańców, obok A4 z dużym ruchem osobówek i
    > ciężarówek. Wszyscy pracownicy na stacjach robili wielkie oczy jakby

    U mnie w miescie takie żarówki są na BP i Orlenie (BP jest jedno,
    orlenów ze sześć, ale na jednym konkretnym mają wszystkie). Najczęściej
    jednak kupuję w zwykłym motoryzacyjnym, a diody w takich oprawkach są w
    zwykłym sklepie elektronicznym, przynajmniej trzy rozmiary widziałem.
    Jak nie dostaniesz w "zwykłym" motoryzacyjnym, to poszukaj w intercars
    (maja zestawy po 10 sztuk) albo w iparts, może mają w pobliżu siedzibę.

    Czy auto to yaris? ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2013-11-12 18:12:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 11 Nov 2013 23:57:29 +0100, gobo <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Wymontowałem ją i pojechałem na stację paliw kupić nową. Oznaczenia:
> [...]

    No, banalne. Ja mam z tyłu żarówkę dwuwłoknową 21/4W. Też na żadnej
    stacji nie kupisz :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280