eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2010-01-20 03:33:58
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > łał! nie musi być. bardziej chodzi o trakcję, wygodę i zapas mocy.
    > nie ukrywam, że do przemyśleń przyczyniły się również obecne warunki
    > pogodowe :)

    to jak o to chodzi to masz jedyny dobry folkswagen :)
    4motion, super trakcja z aktywnym zawieszeniem i odporność na dowolną
    pogode przy dowolnej prędkości ;)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 12. Data: 2010-01-20 11:19:45
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Maciej Browarczyk pisze:

    > Fantastycznie, to prawie stale 4x4, prawie tak jak Rav4.

    Niektórzy uważają, że prawdziwe 4x4 to są dopiero sztywne mosty,
    blokady wszystkich dyfrów i snorkel ;-) W Subaru możesz sobie
    wybrać stałe 4x4 plus reduktor przy ręcznej skrzyni albo płynny
    rozdział mocy przy automacie, ale w każdej wersji tylne koła są
    zawsze napędzane. Zresztą Rav4 też były produkowane w wersji z
    centralnym mechanizmem różnicowym i stałym napędem na 4 koła.

    T.



  • 13. Data: 2010-01-20 11:21:24
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał

    > to jak o to chodzi to masz jedyny dobry folkswagen :)
    > 4motion, super trakcja z aktywnym zawieszeniem i odporność na dowolną
    > pogode przy dowolnej prędkości ;)

    A możesz uzasadnić te zachwyty, bo w niektórych 4Motion'ach siedzi zwykły
    Haldex i jakoś trudno uwierzyć w tę "super trakcje' i 'odporność na dowolną
    pogode przy dowolnej prędkości'. A aktywne zawieszenie, w którym modelu?
    Pheaton, może jakieś Touareg'i?

    Zbigniew Kordan


  • 14. Data: 2010-01-20 11:22:46
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał

    >> Jeszcze dochodzi ci do tego Volvo XV70 i V70R, aczkolwiek tylko pobieżnie
    >> oglądałem temat
    >
    > A skad tam wytrzasnales staly 4x4?

    Pewnie z ulotki reklamowej albo z grupy dyskusyjnej.

    ZK


  • 15. Data: 2010-01-20 16:10:25
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: maryjan <n...@w...com>

    Wojtek napisał(a):

    > Mi się by bardziej wydawało, że jest to wybór raczej pomiędzy dieslem
    > audi, a benzyną subaru.

    niekoniecznie. benzynowe audi z literką T tez byłoby ok.


  • 16. Data: 2010-01-20 16:11:25
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: maryjan <n...@w...com>

    Tomasz Finke napisał(a):

    > Przy jeździe ze stałą prędkością na wprost rzeczywiście jest
    > podział momentu 90:10 w 4-biegowym automacie i 55:45 w 5-biegowym (były
    > podobno też inne proporcje), ale na pierwszym biegu, przy
    > przyspieszaniu albo w razie wykrycia poślizgu/uślizgu centralne
    > sprzęgło jest błykawicznie zaciskane i na tylną oś trafia 50% mocy.
    > Na angielskojęzycznych forach dyskusyjnych można znaleźć opis sposobu
    > podłączenie ręcznego włącznika sterującego tym sprzęgłem, który ustawia
    > podział 50:50 na żądanie kierowcy.

    no to muszę iść na jakiś kompromis.
    uparłem się, że MUSI mieć AT.


  • 17. Data: 2010-01-20 18:16:43
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>


    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <> napisał w wiadomości ...
    > BartekK pisze:
    >
    >> Jeszcze dochodzi ci do tego Volvo XV70 i V70R, aczkolwiek tylko pobieżnie
    >> oglądałem temat
    >
    > A skad tam wytrzasnales staly 4x4?

    volvowskie AWD jest równie stałe jak 4x4 w Subaru z automatem
    ma 95:5 przód:tył przy pełnej przyczepności z bardzo szybkim
    przeniesiem momentu przy uślizgu którejś osi - czas
    reakcji systemu to 1/6 obrotu wału napędowego...

    ja osobiście polecam Volvo AWD :)
    i to na podstawie własnych doświadczeń praktycznych :)


  • 18. Data: 2010-01-20 18:20:35
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>


    Użytkownik "maryjan" <> napisał w wiadomości ...
    >
    > no to muszę iść na jakiś kompromis.
    > uparłem się, że MUSI mieć AT.

    w tej sytuacji uważam że masz wybór między Audi a Volvo :)


  • 19. Data: 2010-01-21 01:17:58
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Tadeusz pisze:

    > volvowskie AWD jest równie stałe jak 4x4 w Subaru z automatem
    > ma 95:5 przód:tył przy pełnej przyczepności z bardzo szybkim
    > przeniesiem momentu przy uślizgu którejś osi - czas
    > reakcji systemu to 1/6 obrotu wału napędowego...

    Tak? Rownie stale? No co Ty nie powiesz.
    http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 20. Data: 2010-01-21 03:44:17
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010 01:17:58 +0100, Maciej Browarczyk wrote:
    >Tadeusz pisze:
    >> volvowskie AWD jest równie stałe jak 4x4 w Subaru z automatem
    >> ma 95:5 przód:tył przy pełnej przyczepności z bardzo szybkim
    >> przeniesiem momentu przy uślizgu którejś osi - czas
    >> reakcji systemu to 1/6 obrotu wału napędowego...
    >
    >Tak? Rownie stale? No co Ty nie powiesz.
    >http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc

    Brak kamery z drugiej strony - ale czy tu brak jakiegokolwiek LSD czy
    jest zepsute razem ASR/TCS ?

    J.


strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: