  • Data: 2017-06-05 07:31:50
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2017 o 05:05 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Z drugiej strony zastanawiam się, czemu w takiej sytuacji nie
    > weźmie nówki i nie dopasuje tak jak mu odpowiada tylko
    > buja się w takie "zniżki" symboliczne w zamian za odciążenie
    > sprzedawcy z używki która mu zalega niesprzedana na placu...

    Na nówkę w tej wersji (XL) mnie nie stać - musiałbym się bardziej napinać
    finansowo.
    Jeszcze nie wiadomo czy i jakie dostanę zniżki na "demo" - nie
    podchodziłem jeszcze do negocjacji.

    W Kia konfiguracja nowego auta jest mocno ograniczona - masz trzy wersje
    M,L,XL.
    Do XL w wersji demo już nic praktycznie nie dołożysz.

    TG