  • Data: 2013-04-16 21:28:38
    Temat: Re: zakłócenia od nadajnika FM
    Od: "CQ" <C...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:516d9cfd$1$26683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "CQ" <C...@a...org> napisał w wiadomości
    >
    > Przy FM-ie...

    > ...choć po tym, jak skutecznie odbierałem FM w układzie słuchawki
    > zbocznikowanej diodą bez żadnego obwodu rezonansowego, to już mnie nic nie
    > zdziwi...

    > A na 6 metrach pamiętajcie braciszkowie, modulować w czystej fazie :))
    > 73 HI :))
    >
    > --
    O kurza morda!
    1. Miało być "China Exclusive". Ale wersja z "literówką" jest, mjakby,
    bardziej soczysta.
    2. Tak się zasugerowałem "radjami" (pisownia oryginalna) detektorowymi, że
    kompletnie pominąłem fak modulacji FM. Czyli punkt dla Chuina Exclusive.
    Detekcja FM na zwykłym detektorze AM. Wstyd dla mnie, Nobel dla Chuina
    Exclusive.

    Pozdro