  • Data: 2004-06-15 21:32:40
    Temat: Re: zakładania telefonu ciąg dalszy
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(a):
    > A masz takie trzy bloki w okolicy?

    Kilka, ale co ma się Twojej wypowiedzi, którą poprzednio cytowałem - na
    osiedlu, gdzie mieszkam, każdy ma wybór. Może wybrać TP, kablówkę albo moją
    firmę[1]. Fair? Tak mi się wydaje.

    > To grupa dyskusyjna, nie prywatna wymiana korespondencji.

    Być może się źle wyraziłem. Jeżeli przeszkadza Tobie końcówka zdania, czyli
    'którą kierowałem do Sal'a', to spieszę wyjaśnić, że napisałem to z powodu
    Jego komentarza. Możesz sobie tę końcówkę odpuścić, spojżeć na to, co
    cytujesz raz jeszcze i zwrócić uwagę na część pierwszą, czyli: 'jak mam
    odnieść to do wypowiedzi'. Hę?

    > A tak się złozyło, że już tylko na tej grupie można poczytać takie
    > wypowiedzi, jak ta:

    Ale o co chodzi?

    > Może bym i skorzystał z takiej oferty. Ale jej nie ma i do nieistniejącej
    > sieci miejskiej się nie podłączę. A jej brak, to jest problem polskiego
    > Internetu [2].

    W takim razie, BMT do założenia Neostrady - również?
    Podałem informację o takiej ofercie, ponieważ ciągle narzekasz, że masz
    tylko Neostradę. Są jeszcze oferty sieci osiedlowych, które dorównują
    Neostradzie (przynajmniej w granicach 128-256kbit/s), wbrew temu, co
    wypisujesz.

    > To dajmy człowiekowi wybór.

    [1,2] ?

    > Bez jęczenia, że co prawda w Polsce mamy prawie, że najdroższy dostęp do
    > Internetu na świecie, ale jednocześnie zła Netia i TP ze swoimi 140 zł za
    > 640 kbps uprawiają niecny dumping.

    Czy czytałeś wcześniej, gdzie jęczałem na dumping cen Neo/Net24/innych?
    Albo jaka to Neostrada jest 'fe' bez zasadnych argumentów? Eeee... nie
    wklejaj wszędzie tych marketingowych zagrywek! Proszę. :-)

    > Choć z drugiej strony, to nadaje tej grupie swoisty klimat, już
    > niespotykany gdzie indziej w usenecie. :-)

    Ale o co chodzi?

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl