  • Data: 2023-08-29 09:15:43
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/08/2023 00:31, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Brak wyobraźni cechuje opcja "jak się skończy "zapas"a nie jak się
    > skończy/cokolwiek :] Mnie jak się kończy 10 fajka w paczce to kupuję
    > nową.

    No patrz, zupełnie jak ja w PRL bezpieczniki.

    Czyli jednak jesteś zdolny do pojmowania planowania i posiadaniu
    stabilnego zapasu, to cieszy. Podobnie zdolny był przeciętny suweren, a
    jeśli nie był lub zapomniał, to mowa o bloku/osiedlu i sąsiadach.

    To po jakiego ch... przytaszczyłeś tu przykład, że wszyscy watowali
    bezpieczniki, bo nie mogli kupić? Przeciez to bzdura.

    Widziałem wiele watowanych bezpieczników. Ale to był może procent, może
    kilka, zazwyczaj u Januszy z petem w zębach i pierdoleniem od rzeczy
    przez 100% czasu, jakimi to spryciarzami są. Watowano je nie z powodu
    niemożności kupienia, tylko kombinatorstwa typu "spawarka wyjebała korki".

    Mam wrażenie, że jednak mieszkałeś w jakiejś melinie, stąd te wszystkie
    przypadki które gdzie indziej ciężko znaleźć jako typowe.