    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Date: Mon, 28 Aug 2023 23:35:24 +0200
    <ubs7ed$8jr$25$Shrek@news.chmurka.net> <ubsjlc$19oua$2@dont-email.me>
    <ubsm50$gtr$3$Shrek@news.chmurka.net> <ubsp3a$1an6r$1@dont-email.me>
    <ubu3li$km9$4$Shrek@news.chmurka.net> <ubu4m0$1ihq7$1@dont-email.me>
    <ubuppb$kma$4$Shrek@news.chmurka.net> <ubv65m$1qm8e$1@dont-email.me>
    <uc06vv$dhq$4$Shrek@news.chmurka.net> <uc08k8$20eth$1@dont-email.me>
    <uc0ajo$dhq$6$Shrek@news.chmurka.net> <uc0le6$22e98$1@dont-email.me>
    <uc0lob$udm$3$Shrek@news.chmurka.net> <uc20ga$2c19i$1@dont-email.me>
    <uc3eb8$1aorp$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <uc4851$2qgum$1@dont-email.me>
    <uc5vsd$1cnnj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <uc7aao$3dv6g$1@dont-email.me>
    <uca9gt$1gkqb$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ucadou$2kab$1@dont-email.me>
    <ucgbgi$1o52j$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ucgcte$1asgl$1@dont-email.me>
    <ucitd2$1qcj7$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ucj060$1ro9j$1@dont-email.me>
    <ucj1rp$1qh57$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    On 28/08/2023 22:58, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Mam takie serwerownie pod dyrekcją, ba nawet nie jedną montowałem i
    > takie których TY nie widziałeś na oczy i nigdy nie zobaczysz :)

    Faktycznie, znalezienie szafy rackowej z wentylatorem łazienkowym i
    plastikowym TPLinkiem mam w zakładce "trudne, nawet nie ma co szukać".
    Najzwyczajniej, pracuje i widuje zupełnie inne rzeczy o tych samych
    nazwach których Ty używasz. Tak to już jest.

    > Dech by Ci zaparło chyba :D

    Widuje na codzień dereferencję nullowych pointerów w kodzie
    produkcyjnym, od dziesiątek lat. Co TY możesz wiedzieć o prawdziwych
    niebezpieczeństwach.

    > No debil. Podobnie jak debil potrafi w garażu przykręcić gniazdo 32A do
    > deski :)

    A ma uprawnienia? Czy znalazł w czipsach?

    > i wtykać wtyczkę 365 razy do roku bo się boi pożaru ale
    > zapomina że styki potrafią się poluzować od ilości wetknięć :]

    Znowu patologia ma wyjasniać normę?

    > Bredzisz. Piszę o MEGASZAFIE z jednym urządzeniem, które może być
    > źródłem zapłonu.

    Ale zapłonu czego? Metalowej obudowy szafy? Laminatu FR4? Miedzianych
    ścieżek?

    Przecież tylko debil trzymałby tam rolki papieru toaletowego.

    To co tam się ma w tej szafie palić? I jak już się pali, to czyja wina?

    > Nie pomogą wtedy zabezpieczenia ale tego jak dotąd nie
    > zrozumiałeś. Nie zrozumiałeś również, że MEGASZAFY na tysiąc mają 473
    > takie urządzenia, któte nie powinny się tam znajdować.

    Czyli sa patologią.

    Starasz się usilnie wyjasnić, że istnieją patologie i to jest jakiś
    problem ocierający się o normę.

    Niespecjalnie, to jest probem ubezpieczyciela, nie reszty świata.

    > Nie zrozumiałeś, że nie każde gniazdo jest w 100% bezpieczne nawet w
    > metalowym garażu z metalowym samochodem.

    Dokładnie taki sam banał możesz powiedzieć, że nie kazdy dach samochodu
    chroni przed uderzeniem meteorytu. Zróbmy coś z tym, pilnie, zanim komuś
    stanie się krzywda.

    > Garażów z wtyczką Januszową jest milion

    W domach ludzi ładujących samochody elektryczne? Nie. Zdecydowanie
    bardziej bałbym się przedwojennej stodoły z podpiętą młuckarnią niż
    domku z 2010 z podpiętym samochodem. ja wiem jak sa wykonane współczesne
    instalacje i jakoś nie powoduje to u mnie odruchu ucieczki na widok
    wpinania samochodu do gniazdka.

    > BTW, miałem ostatnio prośbę do wymiany gniazda...w kebabowni. Ciekawe.
    > Gnizado NIGDY nie było odłączane ale utopił się bolec.
    > https://i.imgur.com/9OKSzZZ.png tak sam z siebie się zespawał i ujebał
    > :]  BTW2 kabel spłonął, jakbyś pytał w sensie dostał temperatury i się
    > upalił. Reszta wszystko OK.

    Czyli się nie zapaliło wszystko na około?

    Ojej.

    Co tu robić, co. Może następnym razem polewać benzyną?