  • Data: 2023-08-28 08:20:03
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-08-2023 o 18:05, ddddddddddd pisze:

    > przelicz sobie ile smrodzi samolot

    Po co?
    Mówi o Twoim smrodzeniu i prawie które sobie do tego uzurpujesz.

    >gdy wiezie twoje dupsko na wakacje

    Ostatnio ogarniam je elektrykiem, więc nie mam tego problemu.
    A Ty będziesz mógł mieć pretensje do reszty, jak już sam przestaniesz
    smrodzić na codzień.

    > że niby w Polsce nic nie wymuszają ;)

    Pytasz?

    > poczekaj kilka lat, będziesz miał
    > to samo tylko pewnie w ostrzejszej wersji

    Chciałbym, ale to się nie spełni tak szybko.

    > znam takich co wymieniają auto co 3 lata, nie ważne czy przejeździłoby
    > bezawaryjnie kolejne czy nie.

    Sam tak często robię.
    Ale dalej to nie ten rząd wielkości.

    > Czyli według ciebie wtryski trzeba wymienić wtedy, kiedy auto jest mniej
    > warte niż regeneracja wtrysków?

    Wręcz przeciwnie.
    Ale nikt tego nie robi w struclach.
    W ogóle jak patrzę na to co jeździ po Polsce i smrodzi.

    O innych rejonach na tej grupie nie gadamy.

    naprawdę 4000zł na naprawę to dla ciebie
    > rzecz nie do przeskoczenia?

    Dla takich co kupują auta w tej cenie nie.

    >przecież więcej rocznie oddajesz bankowi za
    > posiadanie wiecznie nowego auta

    Raczej "nie oddaję pisowskiej inflacji".
    Banki z moimi samochodami nie mają nic wspólnego tak od 25 lat.

    > serwisuję to co muszę.

    Każdy tak mówi i każdy kłamie.
    Rachunek ekonomiczny wyklucza utrzymywanie grata za kilka tys w 100%
    sprawności.

    > czyli ktoś cię nastraszył, że jak nie sprzedasz,

    Nie musiał, w ogóle się tym nie przejmowałem.
    W nowych autach temat serwisowania nie jest rozważany - od tego jest
    gwarancja.

    Inna liga, nie pojmiesz.