  • Data: 2023-08-27 07:07:44
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-08-2023 o 08:39, ddddddddddd pisze:

    > ty tak próbowałeś?

    Nie muszę, w przeciwieństwie to tłumoków, nie piszę że nie smrodzą.

    > ja sobie nie życzę żebyś jeździł gdziekolwiek.

    Nie masz do tego prawa.
    A ja wobec Twojego smrodzenia mam - bo to już zahaczasz o moją wolność.
    O ile w ogóle wiesz co to jest.

    > tak się nie dzieje - patrz strefy wprowadzane w miastach

    Zły kraj sobie wybrałeś, więc czego narzekasz teraz?

    > ale po co wymieniać wtryski co 20kkm?

    Samochody za kilka tys zł nie mają przebiegów po 20 kkm.
    Po to je ktoś sprzedawał, żeby nie wymieniać wtrysków (i innych
    elementów) gdy się zużyły.

    > nie napisałem nigdzie że kupiłem za 2.5k, tylko że tyle jest teraz warte

    I 20 kkm temu było nowe, czy serwisujesz je za kwoty zbliżone do jego
    wartości?
    Takie bajeczki to możesz dzieciom na dobranoc opowiadać.

    > i w tych spaliniakach wymieniałeś wtryski co 20kkm? pokaż faktury ;)

    Nie, sprzedawałem daleko wcześniej zanim osiągnęły wartość 2500 funtów.

    > ty też

    Mylisz się, tak było, ale już z tego wyrosłem.