  • Data: 2023-08-27 22:54:55
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/08/2023 22:39, J.F wrote:
    > Te tak, ale ludzie uzywaja laptopow, telefonów, routerków ... i
    > wszystko w plastiku.

    W szafie serwerowej? Mowa była o "płonącej" elektronice w kontekscie szafy.

    > Laminat raczej jak piszesz - zwęglony, a nie spalony.
    > Ale jakby był w plastiku ...

    A są takie?

    FR4 to najtańsze co mogę kupić w chinach. Jakieś inne opcje to np.
    ceramika i jakieś szkło.

    Ja nawet nie wiem, czy da się kupić palny laminat. Kiedyś był tekstolit,
    ale on też jakoś nie chciał się super świetnie palić. Zaś w jakimś
    bułgarskim (bodaj) wzmacniaczu znalazłem płytkę z czegoś co wyglądało na
    papierowe, ale co to było nie wiem.

    Współcześnie, najtańsze guano z chin, amatorskie, jest trudnipalne.