-
11. Data: 2014-12-02 17:59:07
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Od: Bolko <s...@g...com>
> Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
> na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
> Bez sensu.
Z ciekawości zapytam:
Jak długo będzie czekał na nową skrzynie?
Jak długo będzie trwać naprawa?
Dali auto zastępcze?(zrobiłeś zdjęcia samochodowi)
Masz wkład własny jak walniesz zastępczym?
-
12. Data: 2014-12-03 10:37:12
Temat: Re: zakatowa?em turbin?
Od: depros <d...@g...com>
W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:
>> żebyś pożył i kupił kolejny model.
>
> ciekawe co potem z skrzynia ktora zostala.
> prawie nowka niesmigana, dmuchlo uszczelke tylko.....
> pewnie zeby robotnikow nie kusilo to skrzynia musi wrocic do macierzy...
> i?
> po przejrzeniu trafia do nowej fury czy prasa?
Co za różnica? Można tylko pogdybać. Z jakiegoś powodu poleciała
uszczelka co nie powinno się zdarzyć i taka naprawa jest poza
możliwościami technicznymi serwisu. Zrobią studium przypadku co zrobili
źle-> studiom opłacalności naprawy ->a)naprawa b)przetopienie. Najwięcej
kosztuje wiedza i zbudowanie marki reszta to pył i powietrze;]
-
13. Data: 2014-12-04 09:54:54
Temat: Re: zakatowałem turbinę
Od: Trybun <i...@j...ru>
W dniu 2014-11-30 o 22:08, megrimsPL pisze:
> Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
> Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
> Chyba trzeba wrócić do V12.
"Zakatowana turbina" i kałuża oleju. Na polskiego Sherlocka to się
raczej nie nadajesz.