  • 11. Data: 2014-12-02 17:59:07
    Temat: Re: zakatowa?em turbin?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Porsche nie przewiduje wymiany uszczelki skrzyni w automacie. Auto
    > na gwarancji - bedzie nowa skrzynia.
    > Bez sensu.
    Z ciekawości zapytam:
    Jak długo będzie czekał na nową skrzynie?
    Jak długo będzie trwać naprawa?
    Dali auto zastępcze?(zrobiłeś zdjęcia samochodowi)
    Masz wkład własny jak walniesz zastępczym?

  • 12. Data: 2014-12-03 10:37:12
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-12-02 14:48, abn140 pisze:

    > ciekawe co potem z skrzynia ktora zostala.
    > prawie nowka niesmigana, dmuchlo uszczelke tylko.....
    > pewnie zeby robotnikow nie kusilo to skrzynia musi wrocic do macierzy...
    > i?
    > po przejrzeniu trafia do nowej fury czy prasa?

    Co za różnica? Można tylko pogdybać. Z jakiegoś powodu poleciała
    uszczelka co nie powinno się zdarzyć i taka naprawa jest poza
    możliwościami technicznymi serwisu. Zrobią studium przypadku co zrobili
    źle-> studiom opłacalności naprawy ->a)naprawa b)przetopienie. Najwięcej
    kosztuje wiedza i zbudowanie marki reszta to pył i powietrze;]

  • 13. Data: 2014-12-04 09:54:54
    Temat: Re: zakatowałem turbinę
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-30 o 22:08, megrimsPL pisze:
    > Wydawało by się, że 911 turbo 997 mk1 3.6 jest nie do zakatowania.
    > Przekręciło się na liczniku 50 kkm i kałuża oleju pod autem.
    > Chyba trzeba wrócić do V12.

    "Zakatowana turbina" i kałuża oleju. Na polskiego Sherlocka to się
    raczej nie nadajesz.