  • 1. Data: 2010-04-05 20:57:47
    Temat: zagrozenia dla fotografow (poki co w Iraku)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://www.youtube.com/watch?v=5rXPrfnU3G0

    Canon z długą L-ką == granatnik i kałasznikow...

  • 2. Data: 2010-04-06 09:17:09
    Temat: Re: zagrozenia dla fotografow (poki co w Iraku)
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=5rXPrfnU3G0

    Wstrzasajace.. Ciekawe, czy nasze wojaki tez sie tak zajebiscie 'bawia' w
    Afganistanie.

  • 3. Data: 2010-04-06 09:45:51
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    wiadomości news:4bba4ecb$1@news.home.net.pl...
    > http://www.youtube.com/watch?v=5rXPrfnU3G0
    > Canon z długą L-ką == granatnik i kałasznikow...

    Jedyna nadzieja w tym, ze u nas nie ma ropy.
    Choc ostatnio o zlozach gazu w lupkach slychac...

  • 4. Data: 2010-04-06 09:53:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła napisał(a) :

    > Jedyna nadzieja w tym, ze u nas nie ma ropy.
    > Choc ostatnio o zlozach gazu w lupkach slychac...

    To nie ma znaczenia. I tak firmy amerykańskie bez wojny mają 98%
    wyłączności na ten gaz (lub podobny procent).

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 5. Data: 2010-04-06 10:13:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hpf0b2$jjg$1@news.onet.pl...
    > To nie ma znaczenia. I tak firmy amerykańskie bez wojny mają 98%
    > wyłączności na ten gaz (lub podobny procent).

    To ma znaczenie - moze obejdzie sie bez nalotow.

  • 6. Data: 2010-04-06 10:36:07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 10:17:09 +0100, Hants napisał(a):

    > Wstrzasajace.. Ciekawe, czy nasze wojaki tez sie tak zajebiscie 'bawia' w
    > Afganistanie.

    Czy myślisz, że ktoś normalny chce jechać na wojnę? W ten czy inny sposób
    bawią się wszyscy, tylko nie wszystkich łapią
    --
    marcin

  • 7. Data: 2010-04-06 10:41:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-04-06 12:13, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hpf0b2$jjg$1@news.onet.pl...
    >
    > To ma znaczenie - moze obejdzie sie bez nalotow.

    stawiamy meczety - to i na naloty jest nadzieja ;)
    Marx

  • 8. Data: 2010-04-06 10:46:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    Ja bym się amerykanami nie przejmował.
    Mamy znacznie bardziej niebezpiecznego sąsiada.
    Jak to leciało u Smolenia ?
    "Amerykanie jak napadną to przeproszą, a mnie, kurwa, za te czterdzieści lat
    nikt nie przeprosił"

    > To ma znaczenie - moze obejdzie sie bez nalotow.

    Ty się nie musisz przejmować. Panasonica nie da się pomylić z żadną bronią.
    "Is he armed ?"
    "No, it looks like some guy with a toy"
    "Roger, we`re changing position. Over."

    ; )

    adam

  • 9. Data: 2010-04-06 11:50:55
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Andrzej Lawa wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=5rXPrfnU3G0
    >
    > Canon z długą L-ką == granatnik i kałasznikow...

    Przecież potwierdziło się że jeden z nich miał kałacha.

  • 10. Data: 2010-04-06 12:17:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Przecież potwierdziło się że jeden z nich miał kałacha.

    Na samym początku widać dwóch z kałachami.

    adam