-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!news-out.netn
ews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
d.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <scefrk$903$1@dont-email.me> <60edf1ee$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<60ee0734$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <scluu0$lbu$1@dont-email.me>
<scmk0b$4td$1@news.icm.edu.pl>
<60eee20b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<scmr6f$so5$1@news.icm.edu.pl>
<60ef2571$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<scq984$aqa$2@news.icm.edu.pl>
<60f119ad$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<sd9223$7hb$1@news.icm.edu.pl>
<60f829ea$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<sda0hr$qip$2@news.icm.edu.pl>
<60f97084$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<sdc2fn$83c$2@news.icm.edu.pl>
<60f99213$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
<sdfllm$vqv$4@news.icm.edu.pl>
<60fba57c$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<se124v$kan$1@news.icm.edu.pl>
<61040da8$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<selsno$jr5$1@news.icm.edu.pl>
<610e9479$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<seoge7$e9j$1@news.icm.edu.pl>
<610fd104$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<seoroi$bch$1@news.icm.edu.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sun, 8 Aug 2021 20:32:33 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <seoroi$bch$1@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 38
Message-ID: <61102340$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1628447552 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 83.142.196.21:7399
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3028
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2695755
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.08.2021 o 17:04, ii pisze:
> Raczej zależy. Nie rozglądają się w okolicach skrzyżowań zakładając, że
> jest przejście.
Nie zdarzyło mi się spotkać takiej sytuacji.
> Na dróżkach osiedlowych w
> ogóle nie zastanawiają się.
Na osiedlówkach to akurat mają pierwszeństwo więc średnio pasuje do
dyskusji.
>>> Nie nie nie. Prowadzenie pojazdów wymaga dużej koncentracji. Każde
>>> dodatkowe obciążenie, jak np przechodzenie pieszych, MUSI poskutkować
>>> tym, że kiedyś tej koncentracji braknie.
>>
>> Trzecia prawda. W ten sposób światła są dodatkowym obciążeniem i
>> niechybnie prowadzą do wypadków:P
>
> Do wypadków przyczynia się złożoność. Światła upraszczają.
Zgadzam się, ale jest to sprzeczne z twoją tezą, że każdy dostatkowy
bodzieć zmniejsza bezpieczeństwo.
>> Gadaj tak dalej a samochody przestaną mieć wstęp do centrum miast - na
>> początek...
>>
>
> Ale, że podstawy nie pasują?
Mówię - gadaj tak dalej, to wywalą samochody z miast i będzie sprawa
"czysta"
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=