  • Data: 2021-07-20 21:46:35
    Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2021 o 08:29, ddddddddddddd pisze:

    > tym że z daleka wiesz, że to skrzyżowanie równorzędne, nie musisz się
    > zastanawiać czy to droga osiedlowa, prywatna, czy może kilometr
    > wcześniej był znak droga z pierwszeństwem

    Ale znak skrzyżowania dróg równorzędnych jest tuż przed nim. Jak
    trójkąt. Nie ma nad czym zastanawiać się.

    > generalnie tak, na autostradzie ja jeżdżę 82mph (bo do tego się moja
    > firma nie przyczepia) i jak ktoś mnie wyprzedza to raczej nigdy nie ma
    > powyżej 90mph; większość jedzie max +10

    Zaraz, mil to ok.

    > nie wiem po co chcesz stać - chcesz blokować miejsce parkingowe? długo
    > tak wystoisz zanim cię nogi zaczną boleć?

    Jak samochodu nie używam to stoi. Dziwne?

    > blokowały miejsca parkingowe, zupełnie niepotrzebnie. Stały tak kilka lat

    Jak niepotrzebnie? Tobie niepotrzebnie, ale właściciel najwyraźniej
    potrzebował.

    > no i?

    Wiesz w ogóle jakie jest kryterium odholowania w Polsce?