eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzagraniczne rozwiązania i przepisy warte importuRe: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
  • Data: 2021-07-19 15:32:24
    Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19.07.2021 o 08:07, ddddddddddddd pisze:

    >> No widzisz. A u nas nie działa. Wiele rzeczy gdzie indziej działa a u
    >> nas mamy zjebanych polityków/funkcjonariuszy/kulsonów/prawo/obywateli.
    >
    > więc głównym przepisem powinno być usankcjonowanie tego, żeby im się
    > odechciało być przeciwko obywatelowi. Wiem, nierealne, tak samo jak
    > zmiana jakichkolwiek przepisów na lepsze

    Już chyba łatwiej zmienić całą organizację ruchu niż mentalnośc kulsona.
    Choć w teorii wystarczyłoby żeby inną mentalność miał komendant główny i
    jebał tych co się nie zgadzają. Jednak problemem jest, że potem następny
    będzie uważał, że jebać obywateli trzeba.

    >> To że u nas żeby wjeżdzaający na rondo nie mieli pierszeństwa przed
    >> już na nim obcencymi (co w oczywisty sposób spowoduje zakorkowanie
    >> ronda) potrzeba dodatkowych znaków - wiec argument żeby budować ronda
    >> zamiast postawić znak pierszeństwa jest inwalidą - na rondzie trzeba
    >> dwa razy więcej znaków.
    >
    > myślę że w jednym zdaniu można by było zamknąć pierwszeństwo tych,
    > którzy na rondzie się znajdują, bez zbędnych znaków.

    Może i by można, ale na chwilę obecną trzeba zmienić znaki.

    >> A czym różni się kropka bez dodatkowych znaków od równorzędnego?
    >
    > jak dla mnie jest lepiej widoczna.

    Kropka na środku od znaku - nie wydaje mnie się.

    > Ronda tutaj przejeżdża się też szybciej - w dowolnym kierunku - ale to
    > chyba też dotyczy współwiny, bo nie muszę się przejmować, że zjeżdżając
    > z wewnętrznego pasa ktoś mnie z premedytacją nie wpuści. W wielu
    > miejscach wjazd na rondo ma dwa pasy (mimo dróg z jednym pasem w każdą
    > stronę) i kierunki bardzo ładnie pomiędzy te pasy się dzielą -
    > oczywiście tam, gdzie jest na to miejsce.

    Czyli wracamy do startu - ma to jakiś sens gdzie jest dużo miejsca. Jak
    jest dużo miejsca to... lepsze będzie duże skrzyżowanie z dobrą
    organizacją od ronda. Przynajmniej jeśli chodzi o przepustowość i ilość
    kolizji. Z tym że rondo (duże) wymusza zmniejszenie prędkości więc
    skutki dzwonów mniejsze. Tak czy inaczej - naprawdę małe ronda nie mają
    racji bytu.

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: