-
Data: 2021-07-19 15:32:24
Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 19.07.2021 o 08:07, ddddddddddddd pisze:
>> No widzisz. A u nas nie działa. Wiele rzeczy gdzie indziej działa a u
>> nas mamy zjebanych polityków/funkcjonariuszy/kulsonów/prawo/obywateli.
>
> więc głównym przepisem powinno być usankcjonowanie tego, żeby im się
> odechciało być przeciwko obywatelowi. Wiem, nierealne, tak samo jak
> zmiana jakichkolwiek przepisów na lepsze
Już chyba łatwiej zmienić całą organizację ruchu niż mentalnośc kulsona.
Choć w teorii wystarczyłoby żeby inną mentalność miał komendant główny i
jebał tych co się nie zgadzają. Jednak problemem jest, że potem następny
będzie uważał, że jebać obywateli trzeba.
>> To że u nas żeby wjeżdzaający na rondo nie mieli pierszeństwa przed
>> już na nim obcencymi (co w oczywisty sposób spowoduje zakorkowanie
>> ronda) potrzeba dodatkowych znaków - wiec argument żeby budować ronda
>> zamiast postawić znak pierszeństwa jest inwalidą - na rondzie trzeba
>> dwa razy więcej znaków.
>
> myślę że w jednym zdaniu można by było zamknąć pierwszeństwo tych,
> którzy na rondzie się znajdują, bez zbędnych znaków.
Może i by można, ale na chwilę obecną trzeba zmienić znaki.
>> A czym różni się kropka bez dodatkowych znaków od równorzędnego?
>
> jak dla mnie jest lepiej widoczna.
Kropka na środku od znaku - nie wydaje mnie się.
> Ronda tutaj przejeżdża się też szybciej - w dowolnym kierunku - ale to
> chyba też dotyczy współwiny, bo nie muszę się przejmować, że zjeżdżając
> z wewnętrznego pasa ktoś mnie z premedytacją nie wpuści. W wielu
> miejscach wjazd na rondo ma dwa pasy (mimo dróg z jednym pasem w każdą
> stronę) i kierunki bardzo ładnie pomiędzy te pasy się dzielą -
> oczywiście tam, gdzie jest na to miejsce.
Czyli wracamy do startu - ma to jakiś sens gdzie jest dużo miejsca. Jak
jest dużo miejsca to... lepsze będzie duże skrzyżowanie z dobrą
organizacją od ronda. Przynajmniej jeśli chodzi o przepustowość i ilość
kolizji. Z tym że rondo (duże) wymusza zmniejszenie prędkości więc
skutki dzwonów mniejsze. Tak czy inaczej - naprawdę małe ronda nie mają
racji bytu.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.21 21:46 ii
- 20.07.21 21:47 ii
- 21.07.21 13:56 ii
- 21.07.21 16:06 Shrek
- 21.07.21 22:37 ii
- 22.07.21 15:20 Shrek
- 22.07.21 15:22 ąćęłńóśźż
- 22.07.21 15:41 Shrek
- 22.07.21 17:22 ii
- 22.07.21 17:43 Shrek
- 24.07.21 02:08 ii
- 24.07.21 04:17 RoKo
- 24.07.21 07:30 Shrek
- 24.07.21 07:31 Shrek
- 24.07.21 11:32 RoKo
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=