  • Data: 2021-07-19 08:07:46
    Temat: Re: zagraniczne rozwiązania i przepisy warte importu
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2021 o 08:39, Shrek pisze:

    > No widzisz. A u nas nie działa. Wiele rzeczy gdzie indziej działa a u
    > nas mamy zjebanych polityków/funkcjonariuszy/kulsonów/prawo/obywateli.

    więc głównym przepisem powinno być usankcjonowanie tego, żeby im się
    odechciało być przeciwko obywatelowi. Wiem, nierealne, tak samo jak
    zmiana jakichkolwiek przepisów na lepsze

    > To że u nas żeby wjeżdzaający na rondo nie mieli pierszeństwa przed już
    > na nim obcencymi (co w oczywisty sposób spowoduje zakorkowanie ronda)
    > potrzeba dodatkowych znaków - wiec argument żeby budować ronda zamiast
    > postawić znak pierszeństwa jest inwalidą - na rondzie trzeba dwa razy
    > więcej znaków.

    myślę że w jednym zdaniu można by było zamknąć pierwszeństwo tych,
    którzy na rondzie się znajdują, bez zbędnych znaków.

    > A czym różni się kropka bez dodatkowych znaków od równorzędnego?

    jak dla mnie jest lepiej widoczna. Może po prostu już się
    przyzwyczaiłem, że widząc z daleka kropkę, wiem, że to rondo, a nie
    widząc jej - szukam, która część ma pierwszeństwo
    Ronda tutaj przejeżdża się też szybciej - w dowolnym kierunku - ale to
    chyba też dotyczy współwiny, bo nie muszę się przejmować, że zjeżdżając
    z wewnętrznego pasa ktoś mnie z premedytacją nie wpuści. W wielu
    miejscach wjazd na rondo ma dwa pasy (mimo dróg z jednym pasem w każdą
    stronę) i kierunki bardzo ładnie pomiędzy te pasy się dzielą -
    oczywiście tam, gdzie jest na to miejsce.