    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: zadanie z netu
    Date: Thu, 28 Mar 2013 20:31:27 +0100

    W dniu 2013-03-28 20:18, M.M. pisze:
    > Nie rozumiem tylko co to są te kredyty :)

    Jedna z najprostszych metod analizy kosztu zamortyzowanego.
    Taka ładna, bo się na obrazkach i monetach pokazuje;)
    Rozdział 18 w Cormenie.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Koszt_zamortyzowany

    http://en.wikipedia.org/wiki/Accounting_method

    Do pojedynczych operacji przypisujesz "koszt" na zapas, aby,
    gdy przyjdzie pora i wykonamy jakieś wielkie sprzątanie,
    koszt tego sprzątania był już 'opłacony'.

    Podobna, nieco bardziej wyrafinowana jest metoda potencjału.
    Tam pieniążki trzyma jeden skarbnik, nie elementy.

    pzdr
    bartekltg