  • Data: 2016-11-05 18:23:27
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2016 o 17:33, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > No i wszystko jasne. Byłeś widziałeś, zdałeś relację na grupie.
    > Napisz, że w dodatku jestem złodziejem. Bo przecież każdy pijak to
    > złodziej :-)
    >
    > Dobre :-)

    No sam napisałeś, że siedzisz na dupie temu, kto jest właśnie w trakcie
    wyprzedzania. Jak dla mnie oznacza to tylko i wyłącznie, że:

    - jesteś w trakcie wyprzedzania,
    - za kolesiem, który też wyprzedza,
    - zasłania ci on widok,
    - z prawej masz wyprzedzanego,
    - jesteś zdany na to, że ten przed tobą schowa się tak że zostanie ci
    miejsce żeby też się schować zanim zaliczysz czołówkę

    ewidentnie nie jest to pozycja do pozazdroszczenia.

    Chyba że coś żle zrozumiałem w zdaniu "siedzę na zderzaku takiemu co to
    od 15 metrów się rozpędzał i jeszcze nie skończył wyprzedzać"

    Shrek