-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zachowanie dystansu
Date: Fri, 4 Nov 2016 20:00:13 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <nvilrp$ji9$9@node2.news.atman.pl>
References: <nvda3k$g5n$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<b...@g...com>
<nvep7a$o1e$2@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<nvft31$95n$3@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1478286009 20041 109.173.147.55 (4 Nov 2016 19:00:09
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Nov 2016 19:00:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
X-Antivirus: avast! (VPS 161104-0, 04.11.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591570
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04-11-2016 o 09:51, SW3 pisze:
> W dniu 03.11.2016 o 18:45 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
>
>> Dla Ciebie.
>> Ale dla tych co jadą za nim już widać nie.
>
> Dla niektórych i +50 nie jest wystarczające.
I w wielu miejscach tak jest.
>Czy wtedy jadący z przodu
> powinien przyspieszyć jeszcze bardziej?
Jeśli warunki na to pozwalają (np. jest to zwykła autostrada na której
ktoś zapomniał zdjąć 30-tki) to i owszem.
>
>> Może być tak, że te +15 oznacza wleczenie się 45, bo ktoś zapomniał
>> zdjąć 30 po remoncie drogi.
>
> Czy to jest wina jadącego, że znak bez sensu?
Nie, że jest na tyle mało rozgarnięty, iż interesują go cyferki na tego
typu znakach.
> Wiadomo, że ograniczenia są stawiane przeważnie ze sporym zapasem. W
> _niektórych_ miejscach nawet duże przekroczenie nie musi być
> niebezpieczne. Ale pretensje, że ktoś się stosuje do ograniczenia to
> jednak przegięcie.
Dla kapelusznika.
Normalny człowiek ma własny mózg i zdolność oceny sytuacji na drodze.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.16 20:00 Budzik
- 04.11.16 20:03 Cavallino
- 04.11.16 20:06 Cavallino
- 04.11.16 20:07 Ed
- 04.11.16 20:09 Cavallino
- 04.11.16 20:10 Shrek
- 04.11.16 20:13 Ed
- 04.11.16 20:15 Cavallino
- 04.11.16 20:16 Cavallino
- 04.11.16 20:16 Shrek
- 04.11.16 20:20 Ed
- 04.11.16 20:27 Ed
- 04.11.16 20:39 RoMan Mandziejewicz
- 04.11.16 20:55 RoMan Mandziejewicz
- 04.11.16 21:03 Ed
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO