  • Data: 2016-11-03 20:32:10
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: "Ed" <WYTNIJ TO@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nvg1qm$gut$5@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 03.11.2016 o 19:39, Ed pisze:
    >

    > <cut>
    >
    > Zapytałes jako początkujący kierowca, dostałeś odpowiedź (od naprawdę
    > niezłego kierowcy). Po co pytasz, skoro jak ci się odpowiedź nie podoba to
    > reagujesz agresją, bo wiesz lepiej?
    >
    > Nie chcesz usłyszeć odpowiedzi, to nie pytaj.
    >
    > Tak - nie powinni ci na dupie siedzieć, tak - nie powinni przekraczać
    > prędkości, tak - tiry potrafią być wielkie i straszne itd. Nie - twoje
    > użalanie się nad sobą nic nie da.
    >
    > I generalnie ma rację - jak się boisz, to należy pojeździć i zobaczyć -
> [...]

    czy pisząc "niezłego kierowcę" ma Pan na mysli odpowiedź od Pana Tomasz
    Pyra?
    jezeli go dobrze zrozumialem to jedynym lekarstwem na cale zlo jest ogien z
    rury
    jezeli Pan uważa ze coś warte są takie uwagi to mi wydaje się to bardzo
    dziwne
    przecież to się nadaje tylko do kosza,

    przecież on pisz tak:

    "Poza tym, może warto się zastanowić nad sobą samym, skoro nawet ciężarówka
    jest w stanie jechać tam szybciej i nic się nie dzieje, to dziwne że nie da
    się tam tak pojechać samochodem osobowym."

    W tym miejsciu moge swobodnie pojechac 170km/h i wiecej, nie mialbym z tym
    zadnego problemu ale niestety tam jest ograniczenie do 50 a ja nie mam wujka
    milionera ktory bedzie oplacal moje manday.
    Moj znajomy musiał spojrzeć matce zabitego przez siebie dziecka prosto w
    oczy. Dzieco wybiegło na drogę. Fakt. Ale gdyby jechał jak powinien a nie
    dwa razy tyle, to może byłaby szansa.

    jak czytam takie kawałki "to dziwne że nie da się tam tak pojechać
    samochodem osobowym" to mi ręce opadają

    reszta wlasciwie sie zgadza, tylko nie wiem o co Panu chodzi z agresją? Ja
    jeszcze nawet nie zacząłem myśleć o agresji.