    From: "EM" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie przeciwporażeniowe dla 12V
    Date: Thu, 5 Jul 2012 08:36:57 +0200

    > 3 Musisz mieć różnicówkę na dużo mniej, 3-5mA. Można zrobić samemu, ale nie
    > wiem, czy potrafisz. Konstrukcja zależy od prądu znamionowego. Można zrobić
    > na przekaźniku, o ile prąd jest dość duży, albo na sprzęgach optycznych
    > względnie izolowanych wzmacniaczach operacyjnych (droga impreza).

    Dziwne to rozwiązanie...
    Podajesz mało szczegółów, a chciałbyś rozwiązanie.
    Zapodaj jakieś zdjęcia oraz więcej szczegółów.

    Może jakiś detektor prądu upływu lub pojawienia się napięcia na obudowie. Ale
    względem czego?

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to pojawienie się napięcia pomiędzy zasobnikiem
    z akumulatorem a głowicą świecącą.

    Pozdrawiam
    EM