  • Date: Mon, 27 Aug 2012 08:57:15 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zabezpieczenie kabla ziemnego przed kradzieżą

    W dniu 26.08.2012 23:58, Anerys pisze:

    > nawet za darmo. Jeśli jednak ktoś zrobił to rozmyślnie, jako głupi
    > kawał, czy wrecz, chęć skrzywdzenia kogoś, to nie widzę powodów do
    > litości. Można mnie wtedy przyrównać do Brejwika, różnicą będzie to, że
    > uderzenie poszło by (jeszcze nie mówię, że w ogóle do tego z mojej
    > strony dojdzie) w winnego. Także, gdy się mówi "panowie, tam jest

    Jesteś certyfikowanym telepatą i potrafisz bezbłędnie odczytać intencje,
    a następnie je w wiarygodny sposób przekazać sądowi?

    Bo póki co sprawiasz tylko wrażenie agresywnego, krwiożerczego frustrata
    (wybacz, nic na to nie poradzę, że tak ciebie odbieram), który tylko
    szuka okazji do "upierdolenia" kogoś.

    > dziura, ktoś wpadnie i będzie nieszczęście", przyjmujący zgłoszenie
    > olewa, ktoś się rani/zabija, to olewacz jest w tym momencie dla mnie
    > takim, jak działający rozmyślnie w celu skrzywdzenia.

    Zdefiniuj "olewa".

    Bo podejrzewam, że w twoim przypadku będzie to np. jak dyżurny na
    komisariacie, do którego się dodzwonisz, nie przyjedzie osobiście
    dyżurować nad dziurą, a wszyscy inni z komisariatu są w terenie na
    innych interwencjach.

    > Jakiś czas temu czytaem, że zapas komuś padł, to chyba nawet w .pl było
    > (nie pamiętam, czy z zaniedbania, czy z innego powodu, było podane),
    > strażacy ledwo z agregatem zdążyli.

    Mhm. A dlaczego ci strażacy musieli pędzić z agregatem? Ktoś ukradł
    kable czy może np. była burza?

    [ciach]

    > Czyli (pardon za łacinę) ujebię się w sztok, pierdolnę w słup (przez co
    > szpital traci prąd), to nie odpowiem za pacjenta? Dobrze wiedzieć. Nie

    Za gradobicie i koklusz też nie.

    [ciach]

    > Że technik jest przepraszam, pizda, to on wyłącznie ma odpowiadać?

    Bo to on za zabezpieczenie zasilania odpowiada.

    > Nie wydaje mi się. Jak tak zrobię, to szeregową
    > konsekwencją jest też odcięcie prądu szpitalowi, co nie nastąpiło by,
    > gdybym się nie upił i nie zasiadł za fajerą. Wtedy uważam, że ponoszę
    > odpowiedzialność, nawet jeśli nie było moim celem odcięcie prądu
    > szpitalowi.

    Równie dobrze mógłbyś odpowiadać za rozpętanie wojny albo atak
    terrorystyczny, bo wskutek twojego nieprawidłowego zachowania na drodze
    jakiś specagent czy inny dyplomata nie dotarł na czas na jakieś ważne
    spotkanie, wskutek czego wybuchła wojna albo krytyczna informacja o
    jakimś terrorystycznym zamachu nie dotarła gdzie trzeba.

    [ciach]

    > Ale (i z tym się spotykam w różnych opisach), z pewnością można postwić
    > zarzut spowodowania zagrożenia/katastrofy w ruchu lądowym (tu już bez

    Jeden słup energetyczny to nie katastrofa.

    > cudzysłowu). Mówię o sytuacji zaniedbania uwagi, czy np. urżnięcia się i
    > kierowaniu w tym stanie. Bo jeśli jest niewinny, bo np. strzeliła mu
    > opona po najechaniu na rozbitą przed momentem butelkę po gorzale? I czy
    > nie jest tak, że automatycznie urżnięty odpowiada jak winny?

    Skąd bierzesz takie brednie???

    Uważasz, że ktoś "pod wpływem", jadący lekkim zygzakiem ale powoli,
    trafiony na skrzyżowaniu przez jakiegoś "młodego, gniewnego
    przedstawiciela handlowego", który to młody gniewny miał czerwone
    światło a pijany miał zielone, to ten pijany jest winny tego zdarzenia?

    > (nie mam
    > prawka ze względu na stan zdrowia)

    Powstrzymam się od komentarza.

    [ciach]