  • Data: 2011-04-29 08:22:37
    Temat: Re: zaawansowany kompakt zamiast DSLR
    Od: Anonymouse <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Kwi, 17:42, razor <r...@g...com> wrote:
    > Hej!
    > ostatnio zacząłem jeździć więcej po górach na rowerze no i niestety
    > jakoś canon 40d nie pasuje mi do plecaka :)
    > z tego względu zacząłem się rozglądać za 'zaawansowanym kompaktem' -
    > coś co się przysłowiowo zmieści do kieszeni
    > Canona chyba ma coś takiego - Powershot G12, a nikona odpowiednik to
    > chyba Coolpix p7000 ?
    > czytam różne recenzje i wychodzi że różnice są małe.
    > nikon
    > +możliwość zmiany AF i zooma podczas kręcenia filmu
    > +921k pikseli na 3'' ekranie
    > +większe tele

> [...]

    Masz jeszcze:
    - wspominany Olympus XZ-1
    - Panasonic LX5 (lub tańszy LX3)
    - Samsung EX-1 (najtańszy ze stawki)

    Co do bezlustrowców to:
    - Panasonic GF1 z 14mm i 20mm
    - jeszcze mniejszy GF2 z powyższymi szkłami
    - nieco większy E-PL1 czy E-PL2 z powyższymi szkłami
    - Samsung NX100 z 20mm, 30mm i nową 16mm (ponownie najtańszy w
    ofercie)
    - a nawet SONY NEX z 16mm

    nie są dużo większe od LX5, XZ-1 - i na pewną nie są większe od P7000
    czy G11/12, a masz lustrzankową jakość zdjęć.