  • Data: 2014-06-19 19:57:40
    Temat: Re: za gorąco
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/19/2014 1:45 PM, J.F. wrote:

    > Androidy maja porzadne baterie, nie wybuchaja jak ajfony, to im
    > monitor niepotrzebny :-)
    >
    > A powazniej - samsungi sie grzeja jak diabli. Byc moze w srodku jakis
    > monitor jest i jakos reaguje.

    > Battery monitor. Ladnie wyswietla ze jest za goraco ... ale bardzo
    > czesto jest za goraco :-)

    chodzi o to, ze iphone mówi, ze mu jest za gorąco nie dlatego, że mu się
    wewnętrznie bateria grzeje, ale dlatego, ze np. zostawiono go na słońcu
    albo w saunie. tym samym wiec, ograniczone jest niebezpieczeństwo
    przegrzania w takich warunkach, oczywiście, jeśli sprzęt się w porę
    usunie. pytanie moje dotyczy androidów, czy one też mają takie
    zabezpieczenie. <rs>