  • Data: 2009-10-21 19:40:38
    Temat: Re: z serii wiecznie zywych - drukarka
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:6p1sd5d391sne3no57q97d90lamh87odko@4ax.com...
    > z tymi wielkimi kombajnami canona typu image runner nigdy nie mialem
    > najmniejszego problemu.

    To był canon MF4660PL a problem polegał na tym, że urzadzenie stało u Pań,
    które nie znały angielskiego i jak pokazywało jakiś komunikat na
    wyświetlaczu to mnie wołały. :-)
    Co ciekawe w instrukcji po polsku komunikaty były polskie. Więc zadzwoniłem
    do canona i podesłał mi firmware z polską wersją jezykową. Ot cały problem.
    :-)
    A tak to ma 40 tyś. stron i działa bez zarzutu. Tonery pasują od HPLJ 1010.
    W HPLJ 1100 (przebieg 67 tyś.) padła mi folia utrwalająca.
    Mam też Brothera HL-1250 z przebiegiem ponad 100 tyś. str. z oryginalnym
    bębnem przewidzianym na 20 tyś. stron. :D