  • Data: 2012-04-17 21:03:17
    Temat: Re: z serii: sprawdzanie samochodu na oko
    Od: "radxcell" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Agent* wrote in <news:jmithk$1cb$1@inews.gazeta.pl>:
    > ALe to pukanie czujesz jak trzymasz lekko nogę na pedale sprzęgła? Bo lekkie
    > pukanie to normalka nie tylko w Maździe.

    Teraz Ci dokładnie nie powiem, bo nie mam tego samochodu pod ręką, ale poczułem
    je dopiero po wciśnięciu pedału sprzęgła do oporu.

    Posiadam samochód z manualem i tam nie ma śladu pukania.

    Drugi ciekawy objaw - po minucie od odpalenia włącza się wiatrak na 10 sekund i
    zatrzymuje. I tak co parę minut. Wskaźnik temperatury silnika pod kreską LOW.
    Generalnie odpuściłem myślenie o tym aucie.

    pozdr, rdx