eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyz serii czyja winaRe: z serii czyja wina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin3!
    goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.
    12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.n
    ewshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <iropak$7jk$1@news.onet.pl> <4ddffa72$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <irp2m6$t3t$1@usenet.news.interia.pl>
    <4de00e9a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@4...com> <irpbo1$ua5$1@news.onet.pl>
    <4de0b22a$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <irr13p$i4a$1@news.onet.pl>
    <4de1a950$0$2492$65785112@news.neostrada.pl> <irvmfk$94r$2@news.onet.pl>
    <4de35f0b$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <irvr9l$1csc$1@news2.ipartners.pl>
    <4de3727f$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <irvtv8$1e5f$1@news2.ipartners.pl>
    <4de37cd8$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    <is004s$1f9u$1@news2.ipartners.pl>
    <4de386b8$0$2488$65785112@news.neostrada.pl> <is04du$tr9$1@news.onet.pl>
    <4de3966d$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <is06kl$6k8$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <is06kl$6k8$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: z serii czyja wina
    Date: Mon, 30 May 2011 15:49:07 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110530-0, 2011-05-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 82
    Message-ID: <4de3a050$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.99.170
    X-Trace: 1306763344 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2458 178.42.99.170:60688
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372350
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:is06kl$6k8$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-05-30 15:06, Cavallino pisze:
    >> Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:
    >>
    >>> Czy Ty kiedykolwiek wyjezdzasz z Poznania nie-autostrada?
    >>
    >> Wyjeżdżam w 100% przypadków.
    >>
    > (sorry jak cytowanie sie rozsypalo, ale juz mi sie nie chce poprawiac)
    >
    > Ktoredy i w jakich godzinach? Bo ja DK92 w kierunku od i do Pniew i
    > obojetnie o ktorej - mozna sie skichac takie natezenie ruchu,

    Bywa 92, bywa 5, bywa 11...


    >zwlaszcza ciezarowek. Srednia predkosc na tej trasie (od Pniew do wlotu na
    >Dabrowskiego) z wielu pomiarow wynosi ok.83km/h
    > Przy wariackim tempie oszczedza sie 10min.

    Nie jeżdżę zazwyczaj w wariackim tempie.

    >> Nic nie napisałem o ładnych odstępach, wręcz przeciwnie - widać nie
    >> zrozumiałeś przekazu.
    >
    > Przyznam szczerze, że z niektorymi fragmentami mam logiczny problem:


    > - Czyli co, nie zwalniasz, a jedziesz tak samo (przez ulamek sekundy) a
    > potem w magiczny sposob odstep sie robi? Czy jednak zwalniasz?

    Generalnie jak wjeżdżam w za mały na 2 auta odstęp to powinno to wyglądać
    tak: wyprzedzam, wjeżdżam przed wyprzedzanego, jeszcze jadę szybciej niż
    wyprzedzany, a on już zaczyna zwalniać żeby SWÓJ BEZPIECZY odstęp zachować.
    Potem zaczynam zwalniać ja, żeby zachować odstęp od poprzednika.

    > - W jaki magiczny sposob po wcisnieciu w odciniek 10m okolo 4m samochodu
    > robi sie 20m ?

    Robi się po zwolnieniu przez wyprzedzonego.


    >Bo na moje to zostaje 3m z przodu i 3m z tylu

    Prawidłowo widzisz.
    I to jest nowa sytuacja na drodze, do której obaj kierujący muszą się
    przystosować.
    Zwiększając odstęp.

    > Jak się nie podoba, zawsze można wybrać PKP, albo jechać szybciej, żeby
    > nie dawać powodów do wyprzedzania.
    >
    > - Co to sa powody do wyprzedzania???

    Wleczesz się za kimś i nie próbujesz go wyprzedzać.


    > Z przekory uzyje rownie bezsensownego kontrargumentu: jak ci sie spieszy,
    > to wybierz sobie samolot albo intercity, zamiast wyprzedzac.

    Żeby Tobie było wygodnie?
    Nie ma tak dobrze, jak nic z przeciwka nie jedzie, to ja mam prawo
    wyprzedzać i zazwyczaj to robię.
    Ty nie masz prawa żądać, aby Cię nie wyprzedzać.


    > Mniej wiecej na tym samym poziomie argumentacja.

    Absolutnie nie.


    > Nie daję powodów żeby musiano mnie wyprzedzać.
    >
    > - Tzn.? Jakie to sa powody? Jak sie jedzie w sznurze pojazdow z rowna
    > predkoscia zachowujac jakistam minimalny odstep przed soba to juz jest
    > wystarczajacy powod?

    Oczywiście.
    Rzecz jasna o ile ten sznurek nie jedzie odpowiednio szybko, kolumny aut
    rządowych, albo samochodów z PMS na zlotach to nie dotyczy zazwyczaj. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: