    From: "rs " <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: z serii
    Date: Mon, 26 Jan 2009 21:49:42 +0000 (UTC)

    Nex@pl <nex[wytnij_to]@o2.pl> napisał(a):

    > A WD takie niezniszczalne ponoÄ&#65533;... :)

    no wlasnie. od niepamietam kiedy, bylem wielkim wiernym kosciola WD. nie
    zawiodly mnie nigdy dyski bodaj od 30MB w gore. w kilka lat pozniej RAIDy z
    45GB i 120GB chodza do dzis. ani jeden dysk nie wymieniony. ale te 250tki to
    jakies przeklenstwo. wymienilem ich juz chyba zdrowo ponad 20. dobrze ze WD ma
    sprawnie dzialajaca wymiane dyskow, choc juz od jakiegos czasu nie wymienia na
    nowe, ale refurbished, ale chodza chyba dluzej niz nowiutkie.
    teraz mam baczenie na kilkanascie 500tek i kilka 1T WD. jak na razie, chodza
    bez problemu. w tym czasie kilka seagatow juz padlo. <rs>