  • 11. Data: 2009-11-07 11:36:00
    Temat: Re: z jakiego numeru przychodzą wiadomości Tak Tak?
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@i...com>

    kołdunka wrote:

    > akurat znam Coolinę ze zlotów niewidomych nurków, które pomagam organizować,
    > więc wiem że to prawda,

    Tak dobrze, ze NNTP-Posting-Host macie ten sam.

  • 12. Data: 2009-11-07 11:56:06
    Od: "koldunka" <k...@n...pl>

    > Tak dobrze, ze NNTP-Posting-Host macie ten sam.

    Bo to serwer akedemicki mistrzy

  • 13. Data: 2009-11-07 11:58:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 12:56:06 +0100, koldunka napisał(a):

    > Bo to serwer akedemicki mistrzy

    A to jakaś uczelnia dla przygłupich dyslektyków? W dodatku z internetem z
    kablówki?
    ROTFL!

    jest to równie zabawne jak twój tekst o studiach prawniczych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-11-07 12:07:19
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > jest to równie zabawne jak twój tekst o studiach prawniczych.

    no niewiem, ja lubiem o lataniu istreultorem też i nurkowaniu w klubie
    Byznesmena