  • Data: 2012-07-16 09:05:08
    Temat: Re: z cyklu jakie auto
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Grzegorz Prędki"

    > Skuter!
    >
    > Wolę dołożyć i wsadzić ją do puszki.
    Jeśli na prawdę dbasz o swoją pociechę, to kup jej "nudne" autko o
    dobrym bezpieczeństwie biernym, a różnicę w cenie do "czegoś
    ekscytującego" przeznacz na kurs doskonalenia jazdy i solidne AC+NNW.

    Bo sam kurs "na zdanie egzaminu" nie ma nic wspólnego z nauką jeżdżenia
    samochodem :( - wszystkiego człowiek się uczy sam prze następne ...set
    tysięcy kilometrów.

    A tzw. "nienudne" samochody zapraszają do szybkiej jazdy - czasem
    jeszcze ktoś znajomy podpuści "Pokaż jak potrafisz... Nie wlecz się...
    Ile to auto może..." i zielony kierowca przekracza własne ograniczenia
    umiejętności i oceny sytuacji :( .

    --
    Wojciech Smagowicz