    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: z cyklu czyja wina
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 03 Oct 2011 00:10:08 GMT

    begin kogutek

    > Przy pięćdziesięciu na godzinę? Jak by jechał z maksymalną dopuszczalną
    > w tamtym miejscu prędkością. To samochód jakim jechał zahamuje na drodze
    > równej dwu swoim długościom.

    A jakby, a srakby. Gdybać można w nieskończoność. Bezpośrednia przyczyna
    to dziki manewr tego z przodu i tyle.

    > Z tego zdarzenia wynika morał. Trzeba kupić
    > kamerkę. I wcale nie taką za tysiąc. Wystarczy taka w breloczku za dwie
    > i pół dychy. Minimum dwie trzeba kupić. Jedną na gumę do żucia przykleić
    > do przedniej szyby a drugą do tylnej. Mogą filmować w rozdzielczości
    > 360x240.

    Ja jakoś nie czuję potrzeby.

    > I trzeba jeszcze postawić więcej fotoradarów, kamer mierzących
    > średnią. Podoba mi się że za gadanie przez komórkę jest 5 punktów. Niech
    > debile nałapią punktów to się uspokoją.

    Już dawno udowodniono, że rozprasza sama rozmowa przez telefon, a nie
    trzymanie komórki w ręce. Zresztą co z tego, że rozprasza?

    > A jak by sytuacja wyglądała tam
    > tak. Tym co skręca ze środkowego pasa nie jest jakiś anonim tylko Ty.

    Ja bym tak nie jechał.

    > Wiesz że musisz sporo naddać bo się nie zmieścisz. Przepuściłeś
    > wszystkich. Włączyłeś kierunkowskaz. W lusterku widzisz że nic nie ma.
    > Tam jest łuk i nie widać. Ale odległoś do łuku jest na tyle duża że
    > każdy jak będzie jechał z dopuszczalną w tym miejscu prędkością to zdąży
    > zahamować. Jak już prawie wjechałeś do dostałeś strzała w bok. Też byś
    > miał wyrzuty sumienia że ktoś trawnik by zaliczył jak by Cie po lewej
    > ominął?

    Opisana wyżej sytuacja nie ma nic wspólnego z tym, co widać na filmie,
    więc nie będę się do niej odnosił.

    > Przy pięćdziesięciu tam nie ma możliwości żeby wypaść z drogi.
    > Przy sześćdziesięciu to też nie jest możliwe. Przy prędkości z jaką
    > walący jechał to jak by ten co dostał nie skręcał tylko jechał bardzo
    > wolno do przodu też by dostał.

    Bzdura.

    > Słyszysz na filmie żeby próbował hamować?

    Oczywiście, że tak. I to ostro.

    > W sądzie inaczej by to mogło wyglądać.

    Nie sądzę. Ten z przodu złamał kilka przepisów, co jest oczywiste dla
    każdego, kto zna PoRD.

    > Wynika
    > z tego wniosek. Jak się komuś coś takiego przytrafi, że nie będzie
    > pewien czy jego wina.

    Wniosek powinien płynąć taki, że nie należy skręcać jak pizda z
    prędkością 20 km/h z pomiędzy środkowego i lewego pasa w prawo, jak widać
    auto kilkadziesiąt metrów z tyłu.