  • Data: 2011-10-02 23:38:44
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin Przemysław Czaja

    > Przecież jest to oczywiste, że _spodziewasz_się widma pojawiającego się
    > znikąd na pasie którym przed sekundą nikt nie jechał, weź się skup -
    > kierownik tego mesia miał szansę dostrzec megrimisa na prawym pasie?

    Jeśli poruszasz się środkowym pasem z prędkością 10-20 km/h i widzisz
    auto kilkadziesiąt metrów za Tobą to nie jest dla Ciebie oczywiste, że
    będzie Cię za moment wyprzedzać?

    > Skup się po raz drugi - był _sygnalizowany_ zamiar skrętu w prawo.

    Nie był, było mignięcie podczas gwałtownego i nieprzewidywalnego skrętu w
    prawo.

    > Myślę, że każdy _normalny_robił by _cokolwiek_byle nie przywalić
    > centralnie w zasadzie w nieruchomą przeszodę.
    >
    > Jeden raz mi się przytrafiło - jadąc Skodą 105 zapatrzyłem się na fajną
    > dziewuszkę na chodniku, gdy wróciłem wzrokiem na jezdnię zobaczyłem
    > przed sobą "malucha", 20 metrów, jesień, liście z pieprzonych drzew,
    > silnik z tyłu...myślałem, że urwię kierownicę ,niestety nie posłuchała.
    >
    > W tym nagraniu tego nie ma, nie widzisz tego?

    Ale po co robić cokolwiek, byle zrobić, jeśli najprawdopodobniej i tak
    nic nie da, a skutki mogą być potencjalnie wręcz dużo gorsze? Jak dla
    mnie hamowanie w tej sytuacji było najbardziej sensownym rozwiązaniem.