-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: z cyklu czyja wina
Date: Sat, 1 Oct 2011 16:40:35 +0200
Organization: private
Lines: 33
Message-ID: <1...@p...pl>
References: <j62ba6$v8m$1@usenet.news.interia.pl> <j66itr$25ir$1@news2.ipartners.pl>
<j66j2r$b59$1@news.onet.pl> <j66jlv$cqr$1@news.onet.pl>
<j66jq3$dad$1@news.onet.pl> <j676sh$2f4e$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1317480036 4106 87.205.121.39 (1 Oct 2011 14:40:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Oct 2011 14:40:36 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j676sh$2f4e$1@news2.ipartners.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: spider
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2403388
[ ukryj nagłówki ]Hello spider,
Saturday, October 1, 2011, 4:08:16 PM, you wrote:
>> Pieprzenie że na pustej trzypasmowej drodze 100 to zapierdalania to
>> typowy objaw kapelusznictwa, nic więcej nie trzeba.
> To było ogólne stwierdzenie, 100+ można jechać np na takiej Trasie
> Siekierkowskiej, sam tam jeżdżę często 120-130 ale tylko przy suchej
> pogodzie i niedużym ruchu zachowując zdrowy rozsądek w okolicy zjazdów,
> bo te na tej trasie często zaskakują kierowców i wykonują oni dziwne
> manewry. Niestety niektórzy widząc 2-3 pasy ruchu w jedną stronę dostają
> głupawki i nie pozwolą wskazówce prędkościomierza zejść poniżej 150.
Nie tędy droga. Każdemu - poza skrajnymi kapeluszami - zdarza się
prędkość przekraczać. Niektórym (w tym mnie) zdarza się też
zapierdalać z prędkością, która nieraz na grupie została określona
za... nierozsądną.
Ale jak się w takiej sytuacji doprowadzi do kolizji, to trzeba mieć
odrobinę honoru i na klatę przyjąć stwierdzenie, że mniej ułańskiej
fantazji zapobiegłoby kolizji w zupełności. Można było do pacjenta
cudującego na jezdni dojechać z piskiem opon, sygnałem i światłami,
zbluzgać go i pojechać dalej.
A - skoro do kolizji doszło - to trzeba było jednak mieć odwagę
powiedzieć policjantom "było za szybko, zamiast hamować pojechałem jak
palant - moja wina" a nie zwalać wszystko na przeciwnika.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.11 17:23 Massai
- 01.10.11 17:26 Massai
- 01.10.11 17:27 Massai
- 01.10.11 17:38 masti
- 01.10.11 18:24 J.F.
- 01.10.11 18:48 Andrzej Kubiak
- 01.10.11 18:56 Cavallino
- 01.10.11 19:00 Cavallino
- 01.10.11 19:22 megrims
- 01.10.11 19:46 megrims
- 01.10.11 20:50 MarKol
- 01.10.11 21:10 Krzysiek Kielczewski
- 01.10.11 23:08 to
- 01.10.11 23:11 jerzu
- 01.10.11 23:26 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=