  • Data: 2009-06-24 09:05:09
    Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    ***Użytkownik "Kuczu"
    A od kiedy sobie przypomnial ? Bo jeszcze ze dwa lata
    temu nawet w Niemczech xenony bez prysznica i regulacji byly legalne w
    motocyklach.

    ***Użytkownik "Jasio"
    Nadal w Europie są legalne. Zarówno na kontynencie jak i na wyspach, czego
    przykładem najlepszym jest wspominane tutaj kilka razy BMW. W modelach na
    2009 GS 1200 można zamówić sobie lampę
    zwykłą lub xenona. Bez żadnych spryskiwaczy i poziomowania.

    Dz.U. 162 z 2005 poz.1350 zał. nr 6, zgodnie z dyrektywą 97/24/WE (rozdział
    2) żarówki muszą spełniać wymagania określone w załączniku IV do w/w
    rozdziału.

    Rozdział ten jest zatytułowany

    "...ŻARÓWKI PRZEZNACZONE DO STOSOWANIA W POSIADAJĄCYCH HOMOLOGACĘ TYPU
    CZĘŚCI ŚWIATLACH MOTOROWERÓW, MOTOCYKLI ORAZ POJAZDÓW TRÓJKOLOWYCH..."

    w tym wykazie nie ma oświetlenia "ksenonowego"
    a jesli nie ma to nie moze go byc w pojezdzie...
    Ale zabronione nie jest :)

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)