-
1. Data: 2009-06-23 11:28:07
Temat: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: Vir <a...@o...pl>
Pan diagnosta przyczepił się do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze -
nie może być niebieski (jak kupowałem to wybrałem barwę ciepłą i on jest
po prostu biały). Po drugie - nie mam układu poziomującego reflektor i
spryskiwacza (sic!)
Jak to jest w fabrycznej K 1200 LT? Ja spryskiwacza tam nie widziałem...
Chciał mnie dobić i ze złym błyskiem w oku kazał mi jeszcze odpalić
sprzęt. Miał jednak pecha, bo jak to kiedyś powiedział (pj), moje moto
wydaje dźwięk jak AGD.
No i podbił.
Vir
Duża czarna bawarka
-
2. Data: 2009-06-23 11:36:05
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-06-23 13:28:07 +0200, Vir <a...@o...pl> said:
> Pan diagnosta przyczepił się do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze -
> nie może być niebieski (jak kupowałem to wybrałem barwę ciepłą i on
> jest po prostu biały). Po drugie - nie mam układu poziomującego
> reflektor i spryskiwacza (sic!)
AFAIR w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor
powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie
ile). No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć
układu samopoziomowania.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
3. Data: 2009-06-23 11:57:12
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: Kuczu <q...@g...com>
de Fresz pisze:
> AFAIR w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor
> powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie
> ile). No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć
> układu samopoziomowania.
Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody. Przy okazji
ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich
nie trzeba miec nic.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
4. Data: 2009-06-23 13:03:32
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-06-23 13:57:12 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:
> de Fresz pisze:
>
>> AFAIR w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor
>> powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie
>> ile). No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć
>> układu samopoziomowania.
>
> Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody.
No właśnie słyszałem, że w niektórych nowszych furach nie ma już
poziomowania i jest to legalne, ale jakoś nie wnikałem głębiej.
> Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o
> motocyklach i w nich nie trzeba miec nic.
Właśnie mi się coś kołacze, że ktoś tu kiedyś podawał przepisy czy
linka i było tam wyraźnie o opuszczonym ileś-stopni reflektorze. Acz
oczywiście nic sobie uciąć nie dam.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
5. Data: 2009-06-23 13:51:38
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
news:h1qfup$sa2$1@news.onet.pl...
> de Fresz pisze:
>
>> AFAIR w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor powinien
>> być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie ile). No i coś
>> mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć układu
>> samopoziomowania.
>
> Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody. Przy okazji ustalania
> zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich nie trzeba
> miec nic.
Panowie "diagnosci" takze zapominaja o motocyklach. Pojechalem do Janek. Pan
wrazil sonde w wydech i stwierdzil ze 5-ciokrotnie przekraczam norme a skoro
pojazd jest zarejestrowany po roku 1995 to (SIC!) powinien miec katalizator
. Po tym druzgocacym wyroku przegazowal (wydech fabryczny, nie wypalony) i
stwierdzil ze, do tego, jest za glosno i napewno cos kombinowalem. Fabryczne
cechy z symbolami spelnianych norm i brak sladow patroszenia skwitowal
usmieszkiem politowania. Usmieszek bardzo nie na miejscu gdyz jestem
zagorzalym przeciwnikiem patroszenia wydechow. Na pytanie ile place
uslyszalem ze laskawca nie bedzie kopal lezacego. Powstalem wiec i
pojechalem wykonac przeglad w innej, zaprzyjaznionej stacji (dzieki,
Tajtusie ;) ), gdzie dopytalem takze o normy dla motocykli. Wrocilem do
przelozonego zlosliwego satyra z wnioskem o zapoznanie wybranych pracownikow
z normami dla pojazdow ze szczegolnym uwzglednieniem jednosladow.
Nie polecam w calej rozciaglosci. Powtarzam adres: Janki, przy stacji Orlen,
zbieg trasy Krakowskiej i Katowickiej. Jezdzilem tam ze wszystkimi pojazdami
od 8 lat lecz podziekowalem.
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
6. Data: 2009-06-23 14:03:08
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
*** "de Fresz"
Kuczu
w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor
powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie
ile).
A skad ten pomysł???
***No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć
układu samopoziomowania.
Trzeba zawiadomic ustawodawce...:)
***Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody.
Rajt...i to jest jedyne prawdziwe i oparte w art.66
***No właśnie słyszałem, że w niektórych nowszych furach nie ma już
poziomowania i jest to legalne, ale jakoś nie wnikałem głębiej.
W maglu mowili???
***Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o
motocyklach i w nich nie trzeba miec nic.
Nie zapomnial...niestety...
***Właśnie mi się coś kołacze, że ktoś tu kiedyś podawał przepisy czy
linka i było tam wyraźnie o opuszczonym ileś-stopni reflektorze. Acz
oczywiście nic sobie uciąć nie dam.
Na szczescie sobie nie dasz...
Cieplo chlopaki cieplo
VIR - lec i czytaj co masz napisane na reflektorze...
...bo mi sie wydaje ze HR/C a nie DR/C i po ptakach...
Ciesze sie ze moglem pomoc
--
Tytus
żółte najszybsze
-
7. Data: 2009-06-23 14:29:20
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
***Użytkownik "Kefir"
Panowie "diagnosci" takze zapominaja o motocyklach. Pojechalem do Janek. Pan
wrazil sonde w wydech i stwierdzil ze 5-ciokrotnie przekraczam norme a
skoro
pojazd jest zarejestrowany po roku 1995 to (SIC!) powinien miec katalizator
Ach Ty Brutusie...dopiero jak Cie inny pogonil to do kolegi sie zwrociles
(:(:(:
***Wrocilem do przelozonego zlosliwego satyra z wnioskem o zapoznanie
wybranych pracownikow
z normami dla pojazdow ze szczegolnym uwzglednieniem jednosladow.
***WREDOL*** ale brawo dla Tego Pana tak trzymac...
He he wiele tego nie ma...motocykl ma mniec katalizator ale chyba po 2004,
co nie zmienia faktu ze sprytny diagnosta nie bedzie sie wychylal bo jak
n.p. w takim XX stwierdzic czy nie schowali go pod owiewka lub czy HD ktory
wlasnie podjechal nie ma go zamontowanego tam gdzie normalne motocykle maja
zbiorniki...
A norma spalin szanowne panstwo nie zmienila sie od 30 lat i wynosi <4,5% CO
na wolnych i nic wiecej sie nie bada...
--
Tytus
żółte najszybsze
-
8. Data: 2009-06-23 14:30:10
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: "(pj)" <j...@g...com>
Vir pisze:
> Pan diagnosta przyczepił się [...]
> Chciał mnie dobić i ze złym błyskiem w oku kazał mi jeszcze odpalić
> sprzęt. Miał jednak pecha, bo jak to kiedyś powiedział (pj), moje moto
> wydaje dźwięk jak AGD.
> No i podbił.
no to co marudzisz jak podbil? ;-)
Ale faktem jest, ze stacje diagnostyczne cus ostatnio bardziej dokladnie
sprawdzaja moto. Jak bylem 2 tyg. temu, to, nie wiem co mnie podkusilo?,
zalozylem dB-killery, i w 1-szych slowach pan diagnosta zapytal czy mam
oryginalny, czy modyfikowany wydech? Nastepnie poprosil o obroty zgodnie
z tabliczka znamionowa (95 dB @ 4,9krpm) i juz mial badac glosnosc, gdy
okazalo sie ze batryjka mu nie dziala wew przyrzadzie... :-) Ja bylem
spokojny, a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl
dokonac pomiaru. Tez podbil - laski w sumie nie robil... ;-)
--
pozdr
pj
gsx1300r
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
9. Data: 2009-06-23 14:40:52
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Witam
*** "(pj)"
Ale faktem jest, ze stacje diagnostyczne cus ostatnio bardziej dokladnie
sprawdzaja moto.
Pierwsze efekty raportu NIK z kontroli WK w starostwach i bardzo dobrze...
Wiecej: http://skocz.pl/raport_NIK
***a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl
dokonac pomiaru. Tez podbil - laski w sumie nie robil... ;-)
Jak to nie mogl???
--
Tytus
żółte najszybsze
-
10. Data: 2009-06-23 14:42:53
Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h1qphh$3p$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> *** "(pj)"
> Ale faktem jest, ze stacje diagnostyczne cus ostatnio bardziej dokladnie
> sprawdzaja moto.
>
> Pierwsze efekty raportu NIK z kontroli WK w starostwach i bardzo dobrze...
> Wiecej: http://skocz.pl/raport_NIK
Nie wiem, czy dobrze. Diagności ze strachu teraz przeginają w drugą stronę.
Boją się dopuścić do ruchu w pełni sprawne pojazdy, co chyba wynika z
niedokładnej znajomości przepisów.
MN